Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[2015] Blizzard's Overwatch
wooop woop.
Installllll

[Image: rXqnoqR.png]
Beta uninstalled. Lijkt league of legends wel, bleh.
Ik moet zeggen heb het vandaag voor het eerst gespeeld vind het wel leuk spel opzich ben wel van het schieten en het ziet er ook nog eens mooi uit Smile
Helaas gooide het lekkere weer en teveel gezelligheid roet in het eten dus ik heb hem wel geïnstalleerd maar niet gespeeld.
Is de beta al weer voorbij dan? Ook niet heel erg veel gespeeld.
Voor zover ik wel gespeeld heb vond ik het best een aardig spel.
Vraag me alleen af of het een spel is wat ik erg veel zou spelen.
(07-05-2016, 22:53)Morthan Wrote: Beta uninstalled. Lijkt league of legends wel, bleh.

LOL. Overwatch is wel totaal anders dan Leauge of Legends, dus ik begrijp even niet hoe het dan op LoL zou lijken, ben wel benieuwd. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Dit is wel tof...

Ene Shane Hickey is fan van Blizzard, zijn dochter schijnbaar ook. Dochterlief heeft zelf een hero bedacht, Birst is haar naam.
Shane tweet de tekening naar Blizzard, die pakt het op en maakt de tekening af. Hoe vet!

https://twitter.com/shanehickey/status/7...5467549696 - de tekening
https://twitter.com/PlayOverwatch/status...4776854528 - de reactie
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Kwam het tegen op Twitter inderdaad. Super dat ze zo reageren.
Ik ga hem wel kopen denk ik vandaag of morgen op de PC. Vind het wel leuk om met wat lui op TS eens een paar potjes te doen. Denk alleen niet dat ik er zo veel tijd in kan/ga steken als CSGO. Vind het meer een game om af en toe wat potjes met wat fanatieke lui te spelen.
(24-05-2016, 20:46)Rice Wrote: Ik ga hem wel kopen denk ik vandaag of morgen op de PC. Vind het wel leuk om met wat lui op TS eens een paar potjes te doen. Denk alleen niet dat ik er zo veel tijd in kan/ga steken als CSGO. Vind het meer een game om af en toe wat potjes met wat fanatieke lui te spelen.

/Offtopic, csgo rank ondertussen?
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top