Thread Rating:

  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fairfight ban FringillaX-NL
Hallo,

Ik ben Xantilyst, naast SolidRedrum trots leader bij de Team Solid community.
Ik had gevraagd aan Fonta voor een heropening van dit topic, alvast bedankt Smile
Dit zal een update zijn over de situatie van FringillaXNL.

Nadat FringillaXNL was geband bij jullie kwam hij bij ons aankloppen.
Hij heeft bij ons BuG 100% zwart gemaakt en beweerde dat jullie op de rand van de afgrond zaten en ook zei hij dat hij niet gehackt heeft. Wij gelijk met Fonta gesproken hoe het nou werkelijk zat, toen kregen we genoeg bewijs om te concluderen dat hij heeft gehackt en dat er helemaal niets verkeerd was met BuG.

Raar, maar wij gaven hem toch een kans omdat hij nu niet hackt.
Hij veranderde meteen zijn naam van Fringilla naar: ChameleonSlayer, onder die naam speelt hij op dit moment ook.
Wij gaven hem zeer veel vertrouwen (helaas), hij werd 1 van de 3 leaders bij ons, omdat hij veel ervaring zou hebben en ook een proffesionele website zou bouwen voor ons, niet dus.

Er kwamen steeds meer leugens naar boven over allerlei dingen, leugen na leugen, we werden echt overspoeld ermee, en toen hebben we hem uit voorzorg in een nacht al zijn rechten ontnomen omdat wij hem niet meer vertrouwden.
Wij handelde precies hetzelfde als bij jullie, gaf hij toe dan was hij gewoon welkom bij ons, maar hij ontkent nu nóg steeds. Hij is dus bij ons ook geband en is vertrokken naar Tweakers (like een paar dagen geleden).

Nu heeft hij een eigen BF4 server opgericht onder de naam van tweakers: [TWKR] Siege Of Shanghai 24/7 NO LEVOLUTION.
Onze server heet: [SOL] Siege Of Shanghai 24/7 NO LEVOLUTION.
Je raadt het dus al, hij heeft alle ideeen, codes, plugins van ons gestolen, niet gek, want onze server staat op nummer 1 van server in Nederland.
Toch heeft hij alles gekopieerd en zijn wij zeer vernederd omdat het (eerlijk waar) mijn idee was die no levolution.

Verder voert hij als vraak DDOS aanvallen uit op onze BF4 server zodat wij onze rank kwijt raken, best triest.
Elke keer als onze 64 speler server vol is.

Maarja, onze clan hopper is nu bij Tweakers belandt.
Wij hebben hun ingelicht, misschien dat jullie ook kunnen helpen maar ik hoop uiteindelijk dat Tweakers actie onderneemt..

Groetjes,

Xantilyst
Ongelooflijk zeg.. Wat een lage gast is dat. Een DDos uitvoeren is illegaal, als jij kan bewijzen dat hij deze uitvoert, kan hij er flink gezeik mee krijgen bij justitie. 
Beste Xantilyst,


Welkom ook hier bij BuG ;-) en bedankt voor de update. Helaas is het liegen dus nog niet voorbij bij Fringilla en heeft ie er dus niets van opgestoken. Heel jammer om te horen dat ie nu op deze laffe manier jullie zit te dwarsbomen, en hoewel DDOS attacks illegaal zijn, vrees ik niet dat de politie er wat aan zal doen natuurlijk.


Bedankt voor je update en we zullen vanavond eens met de Admins overleggen wat we gaan doen richting Tweakers. Wellicht dat we ze misschien ook kunnen informeren van de leugens die Fringilla bij ons uitte, alhoewel we natuurlijk hier al wel klaar waren met het hoofdstuk van deze trieste persoon.


Wel super bedankt voor deze update, ook betreffende zijn nieuwe ingame-naam :-)


Greetz,


Gert-Jan
Triest om dit weer te lezen Frown

Hopelijk sturen ze hem ook bij tweakers snel weg, want zulke personen ben je natuurlijk liever kwijt dan rijk.
Wat een sneue vent is het ook........
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Denk niet dat hij daar lang blijft. Moet eerlijk bekennen dat ik de beste persoon niet eens ken. Heeft hij lang bij ons gezeten?

Trouwens, Xantilyst, fijn dat je wederhoor bent komen halen. Sterkte met het gezeik.
Jezus, how low can you go. Dat hij binnen BF4 op Tweakers en de Gathering ervan nog niet "uitgekotst" is.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Denk dat de mensen zijn naam niet wisten waardoor je hem eerder vertrouwt!
Wisten ze zijn oude naam meteen + zijn verleden zou misschien minder uit de hand gelopen zijn maar het is inderdaad wel een trieste actie.
Zijn op zich ook wel tools voor hoor, anti cheat inc (http://www.anticheatinc.net) heeft daar - voor geregistreerden, wat wij zijn - mooie tools voor. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik denk dat deze jongen last heeft van de ziekte 'borderline'. Hij kan glashard liegen, zelfs emoties tonen zijn voor hem geen probleem om zijn leugens kracht bij te zetten. Hij is niet alléén vervelend bezig, ik denk dat het gewoon een ziekelijke drang is van hem.

Fijn dat dit toch even gemeld wordt. Wij hadden het hoofdstuk allang afgesloten. Vind het wel jammer, want ondanks dat het een leugenaar is was het een aardige gast. Maar goed, met zo'n cheater samenspelen wil niemand. Al helemaal niet als hij je gewoon dubbel bedonderd. Dus én het cheater én het glashard liegen en ontkennen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top