Benelux United Gaming | Community

Full Version: PlayerUnknown's BattleGround
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ouch! Maar je gaat dus ook al goed intussen!
Ja gaat steeds beter! Heb wel het idee dat sommige lui vaag zijn. Ze weten soms exact waar je zit.l Ondanks dat ik mijn schoenen uit getrokken heb en geen geluid maak.

Zag vanavond een clipje van een cheater die in een paar seconden 12 kills had. Allemaal headshots. LOL!

Vandaag weer wat goeie potjes gehad en wat slechte potjes. Maar wel veel kills kunnen maken. Blijft toch leuk.
Afgelopen maandag, 4 potjes.. 3 daarvan chickenSmile Netjes gedaan BuG!

[Image: 2ziyc5t.jpg]
Awesomus Biggrin
Er is een tool, waarmee je analytics kan draaien over jouw eigen gameplay, om zo jouw gameplay verder te verbeteren.
Het nadeel is alleen wel, dat er een lokale client moet worden geïnstalleerd, de PUBG Sensor.
Uiteindelijk zijn dan de analytics te bekijken op https://pubgsumo.gg. Smile

Vanavond ook eindelijk mijn eerste squad chicken dinner gescoord, al was dat vooral een verdienste van Yvanael en Oracle. Smile
Met een kleine bijrol voor mij, met 1 kill... Puh2
Lampie heeft ook zijn eerste dinner te pakken.
https://www.youtube.com/watch?v=FmEFkgpF5k4
Ben een tijdje aan het zoeken en uitproberen geweest en ik denk nu de ideal settings gevonden te hebben waarbij de game soepel draait, de visibility ok is en het er ook nog redelijk uit ziet.
Probeer ze uit zou ik zeggen:

[Image: KgYt6fu.png]

Mocht je met deze settings lage fps halen, dan zou ik vooral de screen scale op 100 zetten.
De anti-aliasing heb ik op ultra staan omdat het beeld er een heel stuk rustiger van wordt zonder flikkerende randjes.
Shadows op medium omdat op lager er geen schaduwen zijn van spelers.
Terwijl je die juist wil zien als een speler om een hoek staat.

Verder heb ik als opstart opties: "-USEALLAVAILABLECORES -malloc=system", maar ik heb niet het idee dat die iets doen.

Shroud's settings:
[Image: oIFdzMi.png]
Ik zal eens kijken wat voor effect het heeft als ik dezelfde instellingen pak die jij hebt, Fonta. Smile
lol
[Image: LljZqNi.jpg]
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9