Benelux United Gaming | Community

Full Version: Rainbow Six: Siege (PS4 en PC)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Wie speelt hier allemaal Rainbow Six Siege? Ik speel het momenteel op de PS4 omdat ik na een dag lang werken achter de PC nog steeds verga van pijn in mijn schouder en het dan wel fijn vind om achterover te hangen voor de PS4. Het is echt een fantastisch spel! De netcode mag nog wel wat verbeteringen krijgen en er zitten nog wat kuttige glitches in na de laatste patch maar man, wat heb ik er weer een plezier in zeg!

Ik heb gister nog een video in elkaar gedropt met wat tips en tricks:

https://www.youtube.com/watch?v=om93Ea5aPBI

Laat mij even weten wat je er van vindt! Nog mensen die het ook spelen? Of misschien mensen die er zin an hebben om het te gaan spelen?
Ben wel geïnterreseerd in de game! Maar heb hem nog niet.
Op dit moment te druk met andere zaken om dit ook nog eens te gaan spelen, maar als ik er ergens voor een prikkie aan kan komen doe ik het zeker!
Ja laat me even weten als je een aanbieding ziet want dan wil ik hem opzich ook wel op de PC halen en daar samen eens in te stappen. Moet je wel de seasonpass erbij hebben want ik denk niet dat ik zo veel op de PC ga spelen dat ik genoeg punten haal om die nieuwe operators te unlocken. Met de seasonpass krijg je ze gratis Smile
Hahahaha dit is ook waarom je Rainbow Six: Siege speelt:

https://www.youtube.com/watch?v=ZwOQOx5EKAw
Heb het spel nog niet, maar afgelopen weekend wel redelijk wat gespeeld op een LAN bij mij thuis en ik vind het zeker een gaaf spel. Ga het ook kopen wanneer ik de game volwassen vind (bugs gepatcht en netcode verbeteringen). Ook vind ik de keybindings redelijk bout. Kan mijn mousewheel up and down niet rebinden en ik heb een kleine linker shift toets en de toets die daar rechts van zit gebruik ik voor prone. Deze kan ik ook niet binden... herkent ie niet. Dit werkt dan weer niet fijn met andere games omdat ik bepaalde functies op andere toetsen moet zetten en dat gaat vak mis in deze game.

Werkt U-play een beetje fatsoenlijk dat iemand weet, of beter de steam versie pakken? Op steam wel 20 euro duurder dan een keystore met u-play key. 60 piek vind ik wel veel voor dit spel.
Uplay werkt op zich wel prima maar dan heb je Origin, Steam, Uplay. Ach ja, ik heb ze ook alle drie installed dus mij maakt het op zich niet veel uit.
Hmmm onder mijn 30 euro grens. Must....resist.....until....netcode ....is .....fixed Wink
Gisteren paar potjes unranked gespeeld (ranked kan nog helemaal niet), maar heb niet echt van netcode problemen gemerkt.
Ze hebben wel wat stuff al gefixed gelukkig... Maar er zitten af en toe wat detectie problemen in met de hitreg.
Pages: 1 2 3 4 5