Benelux United Gaming | Community

Full Version: Assetto Corsa Race avond 10 Juni 2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Hallo Buggers,
Het leek me leuk om een avondje te racen.
Assetto is nog in erg beta status, maar het spel is te goed om te wachten met racen toch?
10 Juni lijkt me een mooi avondje, maken we er gewoon een 3e pinksterdag van.

GT3 auto's lijkt me voor de 10e een leuke categorie, veel mensen rijden deze auto's en weten hoe de auto's reageren. Dit geeft een leuke race als resultaat!

De 1e baan kunnen we wel kiezen dmv een poll, de races duren niet heel lang. Dus een 2e race kan zo verreden worden. De 2e baan kan op de avond zelf wel gekozen worden.


Waar? BuG #6 PRIVATE SERVER
Klasse: GT3: Bmw z4 gt3 - Lotus Evora gtc Mclaren mp412c gt3
Hoelaat?
  1. Booking 20:00 tot 20:15
  2. Kwalificatie 20:15 tot 20:30
  3. Race 12 laps
Teamspeak: kom in het assetto kanaal op teamspeak, zo is iedereen direct up to date over de server of eventuele aanpassingen.
Ts server IP: ts.bug-community.com

Password staat in dit topic 15 minuten voor booking & in het teamspeak kanaal.

 
Kan niet wachten Biggrin Dit kan best wel eens heel spannend worden Biggrin

Lekker met mn Lotusje racen, Rice erbij, jij erbij! Word dik feest Biggrin
Volgens mij ben ik die dag wel vrij in de avond maar kan altijd iets tussen komen. Lijkt me leuk, ik doe mee! 
Leuk hoor lekker knallen...[img]images/smileys/yes.gif[/img]ik ben er.
Ik kijk of ik aan kan sluiten Smile
Je zorgt maar gewoon dat je kan  [img]images/smileys/hup.gif[/img][img]images/smileys/wink.gif[/img][img]images/smileys/puh2.gif[/img]

Was knettergezellig vanavond Biggrin lekker gereden Biggrin
Ik ben er graag bij [img]images/smileys/hup.gif[/img]

 
Ik ga deze race vanuit mijn view wel even streamen denk ik als dat lukt. Mee kijken kan op:

http://www.twitch.tv/rice_nl
Racenight!
Server 6 draait nu gewoon, maar om 20:00 geef ik hem een restart zodat de booking van 15 minuten dan kan beginnen.
We beginnen op de Nurburgring, als er nog mensen een 2e race willen rijden wordt dat Imola.

Wees er op tijd bij en als het kan, kom op teamspeak! ts.bug-community.com

password = racebug
Moest server even re-starten. Was de race rondes vergeten in te stellen. Booking time 6 minuten, book even opnieuw!
Pages: 1 2 3