Benelux United Gaming | Community

Full Version: Tom Clancy's - The Division ook voor PC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Dit is het reactie topic voor - Tom Clancy's - The Division ook voor PC -. Post away!

Dankzij veler aanvraag, heeft Ubisoft beslist om Tom Clancy's The Division ook voor de pc uit te brengen.

En natuurlijk de trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=xJgMl3BahWY
Nice eindelijk weer wat PC nieuws ipv. X1/Ps4 nieuws
Dat zat er vanaf het begin al aan te komen. Dit was gewoon dom marketing.

Wel fijn dat het nu confirmed is lijkt me namelijk best tof.
Zeer goed nieuws en weer een reden om geen next-gen console te kopen eigenlijk.
He Hallo mede Buggers Smile
Zijn er nog meer mensen de een beta key hebben gekregen en ook zin hebben om deze game samen te spelen?
Ik heb namelijk wel een key en het lijkt me leuk om deze game met meerdere personen te spelen.
Ik heb de bèta al binnen alleen heb hem op de PS4 ipv de PC. Ben wel benieuwd, vrijdag is de beta open voor de PS4
Ik vind het zeker wel een tof spel nu ik het wat heb kunnen spelen. Valt me zeker mee. Ik heb net ook het commentaar van levelcap bekeken en hij heeft wel een punt wat PvP betreft denk ik. PvP heb we vannacht met 2 man gedaan en toen viel het wel mee met afgeslacht worden. We werden 1 keer afgeslacht maar dat kon ook onze fout zijn. In de crossfire had mijn maat iemand van hun geraakt of zelfs gedood. Wel hebben we goed opgelet wanneer we een groep van 3 of meer tegenkwamen, dan hielden we afstand. En het was laat, dus waarschijnlijk weinig mensen online.

Ps. mijn username in U-play: Bartbaric-1st
(27-01-2016, 00:53)Rice Wrote: [ -> ]Ik heb de bèta al binnen alleen heb hem op de PS4 ipv de PC. Ben wel benieuwd, vrijdag is de beta open voor de PS4

Rice jongen, deze game gewoon op de pc kopen Yes Puh2
Ik denk dat ik deze game ga overslaan. Heeft voor mij net even te veel loot gehalte. Daar heb ik te veel Destiny voor gespeeld. Verder vind ik het niet zo tof dat er échte wapens in zitten maar nep damage models. Ik snap dat het een RPG is maar het strookt gewoon niet voor mijn gevoel. 

Rainbow Six: Siege ga ik wel op de PC halen. Daar heb ik ook meer plezier aan.
Gwar kwam gisteren met deze. Lijkt mij ook wel supertof.
Zeker als je dit met meerdere personen zou kunnen spelen.

https://www.youtube.com/watch?v=WdJub3Kz2wI
Pages: 1 2