Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
video capturen games
Hoe kan ik makkelijk video van games capturen? Wat zijn de meest gebruikte tools en wie heeft er ervaring mee?
De NDA op de ground forces closed beta van Warthunder is gedeeltelijk opgeheven en ik wil wat filmpjes gaan delen op dit forum!
Thnx!
Ik vind zelf Afterburner met Lagarith als codec het fijnst werken.
Volgens mij kan je recorden met Open Broadcaster Software. Zelf gebruik ik hem echter om te broadcasten naar Twitch. Maar opnemen kan die ook als het goed is. Fonta gebruikt hem ook. Beiden zijn we ook wel aardig positief erover.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

OBS heb ik inderdaad tijdelijk gebruikt om te streamen maar tegenwoordig shadowplay om op te nemen.
Ik gebruik eigenlijk ook altijd Afterburner. Werkt echt perfect! Je kunt gewoon zonder verlies van kwaliteit filmpjes opnemen.
Echter kosten afterburner, dxtory en fraps je over het algemeen behoorlijk wat fps.
Met shadowplay heb je daar geen last van Biggrin
Ik heb een GTX 670 en heb inmiddels shadowplay gebruikt om filmpjes op te nemen. Dit werkt naar behoeven en zit nog steeds op 60 fps met alle settings op zijn hoogst in Warthunder. 
Het plan is om de ground forces closed beta van WT op te nemen en hier evt een artikeltje aan te wijden op de frontpage.
Thnx for the help, maar ik weet voldoende genoeg.
(25-01-2014, 02:00)'Fonta' Wrote: Echter kosten afterburner, dxtory en fraps je over het algemeen behoorlijk wat fps.
Met shadowplay heb je daar geen last van Biggrin

 
 Hoezo dan niet? Heb geen verstand noch ervaring met ShadowPlay (geen Nvidia) maar ben wel benieuwd hoe dat dan werkt. Ik dacht dat het enige grote voordeel was dat je naderhand kunt beslissen of je een bepaalde 'scene' wilt opslaan.
Er zit bij de nieuwe nvidia kaarten een dedicated chip (geloof één of andere ARM chip) op om beelden op te nemen.
Butt, kom dan gewoon met echt informatie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_Shadowplay
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top