Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uitnodiging voor lanparty 6,7 en 8 mei Deventer
-- knip --
Hey dude, vorig weekend is wel bewezen dat ik een lan best wel leuk vind maar een heel weekend weet ik nog niet. Als er meer  mensen van bug gaan ben ik er iig 1 dag bij. Afgelopen weekend bij gonuts met fonta was iig erg leuk.
(25-03-2016, 00:48)yrew Wrote: Hey dude, vorig weekend is wel bewezen dat ik een lan best wel leuk vind maar een heel weekend weet ik nog niet. Als er meer  mensen van bug gaan ben ik er iig 1 dag bij. Afgelopen weekend bij gonuts met fonta was iig erg leuk.

Bijzonder dat dit onder mijn naam staat terwijl ik dit niet geplaatst hebt en er al helemaal niets mee te maken heb Bonk Bonk
Vreemd inderdaad, het is origineel gepost door ene "waxweazle" welke nu ook niet meer in de ledenlijst gevonden kan worden. Ik dacht ook eerst dat jij dat was met een nieuw aangemaakt account, maar nee dus...

Geen idee wat hier gebeurt is, ik kan er in ieder geval niets van terugvinden in de moderator logs. Het lijkt me zelf overigens niet de bedoeling dat iemand zich hier alleen maar registreert om zijn event te spammen, maar dan had gewoon het topic aangepast kunnen worden met een "knip" als dat zo is.
Ik was er ook vanuit gegaan dat je een nieuw account aan had gemaakt en het daaronder had gepost dus ik heb de post op jouw naam gezet en het andere account verwijderd.
Maar dan is het dus iemand anders geweest.
(25-03-2016, 13:18)Fonta Wrote: Ik was er ook vanuit gegaan dat je een nieuw account aan had gemaakt en het daaronder had gepost dus ik heb de post op jouw naam gezet en het andere account verwijderd.
Maar dan is het dus iemand anders geweest.

HaHa nee dus Lol .
Maakt niet uit.
En op je statistieken heeft het ook al niets uitgemaakt, "Threads: 0" Puh2
(25-03-2016, 13:42)bvk Wrote: En op je statistieken heeft het ook al niets uitgemaakt, "Threads: 0" Puh2

Facepalm Puh2
Aangezien het dus om spam gaat en er een daverende interesse is in het bezoeken van de LAN sluit ik het topic.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top