Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pCARS
Precies, Compiz, dat zeg ik ook; als je de lagere resolutie kiest dan krijg je de lagere bitrate. Youtube zal dan alsnog de 1080p encoding s ettings daar op los laten. Behalve waarschijnlijk als je idd de 4k setting selecteerd. Maar op die manier werken wil je helemaal niet. Je stelt mensen die echt 4K verwachten teleur en gaan je downvoten waarschijnlijk. En mensen met 1080p zullen niet zo snel 4k aan klikken. 

Dat trucje waar je het dan over hebt is alleen leuk voor jezelf. Als je gewoon zelf je footage wilt bekijken en niet voor een groter publiek. 
(28-05-2015, 12:58)Rice Wrote: Precies, Compiz, dat zeg ik ook; als je de lagere resolutie kiest dan krijg je de lagere bitrate. Youtube zal dan alsnog de 1080p encoding s ettings daar op los laten. Behalve waarschijnlijk als je idd de 4k setting selecteerd. Maar op die manier werken wil je helemaal niet. Je stelt mensen die echt 4K verwachten teleur en gaan je downvoten waarschijnlijk. En mensen met 1080p zullen niet zo snel 4k aan klikken. 

Dat trucje waar je het dan over hebt is alleen leuk voor jezelf. Als je gewoon zelf je footage wilt bekijken en niet voor een groter publiek. 

Oh, zo. Ja daar heb je helemaal gelijk in: ik bood het ook alleen aan als een 'trucje', meer niet. Ik snap ook wel dat het geen nette oplossing is Wink
Maareuh, nu de server wel zichtbaar is, wanneer gaan we eens racuh? Biggrin
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Overigens is 50.000.000 bits per seconde iets van 6 mb per seconde en niet 50 mb zoals jij dacht. De bitrate zou dus nog hoger kunnen want Youtube wil graag dat je max 8 mb per sec aan houdt voor 1080p. Ik zal voor de test mijn eerst volgende Youtube video op 8 mb per sec zetten. Dat is 64.000.000 bits per seconde. Deal? Gaan we kijken hoe dat eruit ziet Wink

Compiz jij had pCars ook of niet? Laten we eens met zn allen gaan racen inderdaad. Ik heb hem op de PC nog niet geprobeerd. Dit weekend maar eens proberen oid?
Je haalt wat eenheden door elkaar. b = bits, B = bytes. Daarnaast ook: m = milli, M =  mega. Het is misschien mierenneuken, maar technisch gezien is mb/s dus eigenlijk millibits per seconde en geen megabits per seconde.

50.000.000 b/s == 50 Mb/s == 6,5 MB/s.

Ik heb overigens geen pCars.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik snap er niets meer van... Rondje opgenomen met bovenstaande instelling geeft een raw opname met 60 fps:

[Image: Schermafdruk%202015-05-28%2016.27.20.png]

Handbrake instelling zou dezelfde FPS aan moeten houden:

[Image: Schermafdruk%202015-05-28%2016.28.02.png]

Resultaat na conversie:

[Image: Schermafdruk%202015-05-28%2016.27.50.png]

Waarom nu nog 26 FPS???

Resultaat (van een bagger rondje...):

https://www.youtube.com/watch?v=vjmRMS0ymKk
Nou ja, het is ook geen lichte game natuurlijk, maar het kan inderdaad beter. Even die nieuwe AMD driver maar afwachten dan, hopelijk brengt dat verbetering.

Dus dan zou ik Handbrake op "Constant Framerate" moeten zetten? Afijn, het resultaat is al een stuk beter dan de eerste opname denk ik Wink

Het originele bestand (5.1 GB ) gaat momenteel wederom richting FTP server ter vergelijking. Wat nu als ik dat originele output bestand ook eens naar Youtube upload? 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top