Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pCARS
(29-05-2013, 13:23)bvk Wrote: Ok, dat er geen rubber op de baan komt wist ik niet, maar ik heb er eigenlijk ook nooit op gelet. Dacht dat dit wel gewoon het geval was net zoals bij andere sims...

Ik doe dus de vrije training en in het echt duren die anderhalf uur, waarbij ze dus wel degelijk de race situatie oefenen. Dus 30 rondjes op de baan blijven met een volle tank en zo onder andere naar de bandenslijtage kijken en wat voor "pace" ze halen met bepaalde afstellingen.

Jij bent dus bezig met één snelle kwalificatie ronde, waar ik probeer om een constante te vinden die ik een hele race kan volhouden. En uiteraard probeer om ook snelle tijden te rijden..

Maar ieder zijn ding, je speelt zoals het mogelijk is, daar heb je helemaal gelijk in. Ik vroeg me alleen maar af hoe het kwam dat jij die chicane wel op die manier ongestraft kon nemen Wink
Vrije training doen ze inderdaad. Ik doe zeg maar een kwalificatie ronde. En daar doen ze er alles aan om 1 ronde zo snel mogelijk te rijden. Dat is ook wat ik wil om hoog op de tijden lijst te komen. Als ik een echte race wil rijden dan pak ik wel een echte offline/online race.

Die chicane? Dat kan in elke spel modus. Als dit niet zo zou zijn hebben de tijden totaal geen nut.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Wel 1 seconde en wel 3 duizendste... Nou nou... Clown En dit was nog maar met gamepad... Wink wacht maar tot ik mijn stuur weer eens gebruik, dan zit ik meestal ook vrij snel weer onder de tijd.
Dus, bereid je maar vast voor...

 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

zooo, tijd nog wat verbeterd....succes Biggrin
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Ik heb vandaag trouwens een Project CARS dedicated server opgezet. Ik wil echter nog wel even het een en ander uitzoeken, hoe het allemaal werkt e.d, details volgen dus nog.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Heb net dit in de mail gekregen:

Dear bvk, you are invited to read this important communication about the game distribution: http://forum.wmdportal.com/showthread.ph...stribution

 
If you are unable to click on the link, please visit our forum.
You must be logged with your WMD account to read it.

Er komt dus blijkbaar schot in de zaak!
Crosspost! Clown Dat is gewoon een mededeling, omdat men niet helemaal kan voldoen aan wat men aan het begin beloofde versus de dingen die mogelijk zijn via Steam. WMD bied daarom de optie voor refund en dat je nu dus een laatste bedenktijd hebt.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

En nog een mededeling: de dedicated server voor pCARS is up en running op een manier waarop we dat enigszins willen. Smile Ben benieuwd naar de performance, het draait namelijk binnen een VM van Microsoft Azure.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Zal vast wel goed gaan voor een enkele server. Ik heb laatst door een VMware Windows 7 een video lopen transcoden op mijn server. Deed ie een uur over ongeveer net zo snel als mijn laptop. Dat Vmware spul wordt steeds beter!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top