Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat speel jij op dit moment?
Ja, zo kan die wel weer....
Batman Arkham City. Wel van de week mijn savegame kwijt geraakt, maar ik was pas net begonnen dus dat scheelt.
(22-10-2013, 12:25)'CptChaosNL' Wrote: Schijnbaar is BvK dus nog in de groei? Puh2 Clown

 
Geestelijk wel , maar BVK heeft nu de leeftijd bereikt dat hij zo'n beetje krimpt.


 
Lol

Ok, zo is het genoeg voor je het weet heeft een iedereen een perm ban op de server Puh2
Quote:'yrew' pid='1843' dateline='1382467224'
Batman Arkham City. Wel van de week mijn savegame kwijt geraakt, maar ik was pas net begonnen dus dat scheelt.
 

Doe je dat op de pc of xbox?
Ik heb geen console dus doe alles op de pc.
Maar goed, inmiddels genoeg offtopic geweest, laat BvK nog even in de eigenwaarde tot BF4 er is of zo... Puh2
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(23-10-2013, 08:12)'p1mmuz' Wrote: Lol

Ok, zo is het genoeg voor je het weet heeft een iedereen een perm ban op de server Puh2
Quote:'yrew' pid='1843' dateline='1382467224'
Batman Arkham City. Wel van de week mijn savegame kwijt geraakt, maar ik was pas net begonnen dus dat scheelt.
 

Doe je dat op de pc of xbox?

 

Wel apart dan aangezien dat via live gaming gaat toch? word automatisch gebackupped als je speelt.
Yup, maar het maakte eerder gebruikt van Gaming for Windows Live (GFWL) Dat was nogal verragt vanwege daarom Wink

Nu hebben ze dat met de laatste update volledig uit de Batman games gehaald omdat GFWL volgend jaar stopt. Nu maakt het dus volledig gebruik van het Steam Platform maar zorgde er wel voor dat mensen hun Save Games kwijt zijn. Er is wel een third partie tool om je save games te herstellen dus helemaal kwijt ben je ze niet. Maar zoals ik al zei, ik zat pas op 5 % ofzo, dus ben gewoon opnieuw begonnen.
Gisteren ge-preload. Kreeg het spel gratis bij me videokaart. Ga het hoogstwaarschijnlijk weinig spelen maar kunnen het altijd ff checken.

[Image: 9jQGb2a.png]
Check Origins, die kreeg ik ook bij mijn kaart. Ga hem vanavond ff pre loaden. 

Verder trouwens nog Grid 2 en Fifa 14 en Magic The Gathering Duels Of The planeswalkers 2014
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top