Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat speel jij op dit moment?
We moeten even 2 weekjes overbruggen van de beta naar de release van BF4.
Wat spelen jullie op dit moment?

Ik ben bezig met The wolf among us. Aanradertje als je The walking dead delen leuk vond, is van dezelfde maker.
Tevens speel ik Shadow warrior. Old school fps met een zwaard! Ik vind het echt heeel vet Smile
De 0.22 update van kerbal space program! De update vanmiddag binnengehaald en meteen aan het spelen geslagen met de nieuwe career mode.
Europa Universalis 4.
Mount and blade warband, game of thrones mod.
Warthunder, zo af en toe.

En het is bf3.5 /haat Biggrin

(16-10-2013, 23:33)'Wellemse' Wrote: De 0.22 update van kerbal space program! De update vanmiddag binnengehaald en meteen aan het spelen geslagen met de nieuwe career mode.

 

Is het wat?

 
(17-10-2013, 23:28)'Chilled' Wrote: Europa Universalis 4.
Mount and blade warband, game of thrones mod.
Warthunder, zo af en toe.

En het is bf3.5 /haat Biggrin

(16-10-2013, 23:33)'Wellemse' Wrote: De 0.22 update van kerbal space program! De update vanmiddag binnengehaald en meteen aan het spelen geslagen met de nieuwe career mode.


 

Is het wat?

 

 


Ja.
kopuh, kopuh, kopuh!
 
Laatste tijd (als ik al aan gamen toe kom) speel ik vooral Awesomenauts, pCARS en Train Simulator 2014.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(19-10-2013, 20:25)'CptChaosNL' Wrote: Laatste tijd (als ik al aan gamen toe kom) speel ik vooral Awesomenauts, pCARS en Train Simulator 2014.

 



BF3 FTW Pompom Pompom
En heel af en toen een keer Dayz Overwatch of Heroes of Warcraft
 
Kan jij vinden, maar de vraag is toch 'Wat speel jij op dit moment' en niet 'Als je geen BF3 speelt, speel je gay games'... Puh2
Het is trouwens ook de volgorde waarop ik de games speel, dus TS2014 is zoveel niet hoor. Wink

 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Quote:Het is trouwens ook de volgorde waarop ik de games speel, dus TS2014 is zoveel niet hoor. Wink

Het is ook inderdaad geen spel voor mietjes.... Devilish
(20-10-2013, 12:19)'bvk' Wrote:
Quote:Het is trouwens ook de volgorde waarop ik de games speel, dus TS2014 is zoveel niet hoor. Wink
 

Het is ook inderdaad geen spel voor mietjes.... Devilish

 

Het is inderdaad niet alleen voor mietjes maar ook voor oude mensen ;-)

 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top