Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tweakers LAN-party?
Tweakers wil misschien een LAN-party gaan organiseren, zijn er nog mensen die dan eventueel interesse zouden hebben?

http://gathering.tweakers.net/forum/list...es/1657694
Klinkt als best wel een goed idee.
Moeten we wel als BuG zijnde als een groep gaan Biggrin
Inderdaad, een BuG delegatie is dan wel leuk!

Op de Tweakers abonnee dag werd dit al geopperd toen we allemaal ideeën konden aandragen en dit kreeg direct veel plusjes van de aanwezigen. Wel tof dat ze het nu oppakken en proberen te organiseren.

Het lastigste is natuurlijk altijd vervoer als je zelf geen auto hebt, dat gaat dan veel carpoolen worden...
Lijkt mij ook wel tof! Als de datum mij uitkomt dan ben ik er bij. Natuurlijk leuk als BuG delegatie. 

Trouwens, is er niet maar 1 locatie waar je 750 tot 1000 man kwijt kan--> beursgebouw Eindhoven?

EDIT

Mocht het zover komen dat de LAN doorgaat, dan heb ik nog een tip. Ik nam altijd een klein (tafel) koelkastje mee toen ik nog naar de The Party ging. Of het officieel mag weet ik niet, maar ze lieten mij wel mijn gang gaan en je krijgt veel jaloerse blikken Coool . Je moet dan wel zorgen dat je met je koelkast op een hoek zit, dan kun je hem goed kwijt. Hoef je niet iedere keer dat eind met fris/bier te lopen sjouwen.
Aah ok, ik hoop niet dat het daar gehouden wordt. Dat is voor mij wel erg ver rijden.
Ik verwacht zelf dat het wel ergens centraler in Nederland gaat zijn dan Assen of Drachten, maar je weet maar nooit... Gewoon het topic op GoT maar in de gaten houden dan.
tweakers zit zelf in 020 vlakbij mn werk. veel centraler kan niet Puh2
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top