Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Train Simulator 2015
Eenmaal alles gedownload is het wel degelijk  een kwestie van simpel installeren.
 
Hallo.

Mijn Naam is Iwan Plomp.

Op het moment dat ik dit schrijf (licht er aan wanneer men dit leest) ben ik 44 jaar oud.

Ik heb mij zojuist aangemeld bij de BUG gaming community en forum en maak ook gebruik van de Teamspeak.

Ik beoefen alleen de kunst van "Railworks" of "Trainsimulator 2014" zoals het ten tijde dat ik dit schrijf wordt genoemd.

vandaar dat ik ook in de teamspeak alleen in de gelijk genaamde channel vertoef.

Ik ben verheugd om te zien in hoever mij de teamspeak mij gaat bevallen, en of er ook meer mensen zoals ik (railworkers) van de teamspeak gebruik maken. want ik weet, ze zijn er wel, maar tot nu toe ben ik er (nergens) nog nooit 1 tegen gekomen jammer genoeg..

Ik dank u allen hartelijk en wens u een zeer prettige voortzetting.

Met vriendelijk groet.

Iwan Plomp

Edit fonta: paar lege regels verwijderd Smile

 

 
[img]images/smileys/pompom.gif[/img]
Welkom Iwan!

Binnen onze community is 1 lid waar ik weet van heb dat hij regelmatig Trainsimulator speelt.
Zijn naam is bvk en is vrijwel iedere avond wel op de TS te vinden.

Veel plezier!
Ha, kijk eens aan, een mede wannabee machinist! Welkom Ivan!

Ik zag je gisteren wel zitten in het TS2014 kanaal, maar daar zitten wel vaker mensen in die het helemaal niet spelen... Maar die jagen we dan wel gewoon weg...[img]images/smileys/wink.gif[/img]
best leuk in elkaar gestoken al is het erg lastig om voorbij de vele ingame purchases te komen en het spel ook echt te starten Smile
http://www.twitch.tv/joschaap/b/546362341 (vanaf 1:20 probeer ik het spel te starten maar het kost best wat moeite om daadwerkelijk in het spel te raken zonder je knip te trekken)

verder is het wel geinig gedaan (nog niet veel verder gekomen als de simple mode) Smile
Zo te zien heb je bij het spel de Hamburg-Hannover en de Marias Pass routes erbij gekregen en inderdaad niet de Augsburg-Munich route die het spel je voorschoteld bij het willen rijden met de ICE-2.

Maar de Hamburg route is al de moeite waard om het spel een te verkennen, en om met de trein in Expert mode te rijden. Je kunt bijvoorbeeld starten met een Quick drive, waarbij je de ICE selecteert en daarna de Hamburg-Hannover route. In het linker paneel Hamburg selecteren en dan in het rechter paneel Hannover.

Dan ben je wel even anderhalf uur zoet...[img]images/smileys/wink.gif[/img]
Ik heb vandaag zowaar een gratis download (.rwp) van de TGV Duplex gevonden en aan de praat gekregen. Stukje van een rit op Hamburg-Hannover:

https://www.youtube.com/watch?v=-BX-Lt67lHw

En helemaal speciaal voor Gert-Jan_Oss een crash:

https://www.youtube.com/watch?v=VrQBWJ-Q0rI

[img]images/smileys/vork.gif[/img]

 

 
Als ik Railwork's dan zal ik (meestal) in het Trainsimulator 2014 kanaal zitten, ik ben niet iemand die de heletijd hoeft te praten.

Ik heb Railworks ooit gekocht (gewoon in de winkel op disc) toen het net uit kwam. daar voor had ik MSTS, en natuurlijk als je Railworks instaleer van een disc wordt je automatisch doorgeleid naar Steam van waar je de sim verder update, tot wat het nu is, "Trainsimulator 2014". Mij favorite route is "Western line's of Scotland". van Stanraer to Carlisle, in de jaren 60.
Mijn verdere hobby is Hiking (wandelen) Lange afstand als het kan. (nee, niet de 4 daagse, mij te druk.)
Voor de rest ken ik zo'n beetje alle klappen van de teamspeak zweep, ik ben voor deze Teamspeak 16 jaar lid geweest van andere Teamspeaks,waaronder zo'n 14 jaar van 1 in het bijzonder, allemaal engelstalig.
Met vriendelijke groet.

Iwan

 

 
[img]images/smileys/pompom.gif[/img]
Welkom Iwan! Ik ben zelf geen Train Simulator speler maar we zullen elkaar vast eens treffen op de TS. Trouwens, je thumbnail hier op het forum lijkt verdomt veel op een Fender Stratocaster slagplaat. Moet het dat ook voorstellen? Ik ben zo'n stratocaster freak Smile
(14-07-2014, 15:15)'Rice' Wrote: Welkom Iwan! Ik ben zelf geen Train Simulator speler maar we zullen elkaar vast eens treffen op de TS. Trouwens, je thumbnail hier op het forum lijkt verdomt veel op een Fender Stratocaster slagplaat. Moet het dat ook voorstellen? Ik ben zo'n stratocaster freak Smile

Nee, Fender Precision, ben geen Fender freak, maar deze is jaren geleden voor mij gemaakt. ben nu 27 jaar bassist. ik zelf speel Ibanes vooral, omdat dat zo uit komt.

slagplaat nooit gebruikt. was een spontane (mis) actie van een kennis, komt nu van pas als avatar.
 



 
[img]images/smileys/pompom.gif[/img]
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top