Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Train Simulator 2015
Ah tof! Heb hier nog een Fender Precision staan. Mijn jongere broer speelde daar altijd op. Was ook bassist. Helaas is hij al 5 jaar niet meer met ons. Maar die gitaar, die blijft. Kan zelf niet echt op een bass spelen, maar mooi aandenken aan die knaap. 
(16-07-2014, 15:09)'Rice' Wrote: Ah tof! Heb hier nog een Fender Precision staan. Mijn jongere broer speelde daar altijd op. Was ook bassist. Helaas is hij al 5 jaar niet meer met ons. Maar die gitaar, die blijft. Kan zelf niet echt op een bass spelen, maar mooi aandenken aan die knaap. 

Mijn (oudere) broer overleed op z'n 28 e. ongeveer 20 jaar geleden.

 



 
[img]images/smileys/pompom.gif[/img]
Wink 
En sinds gisteren is TS 2015 uit, heb de topic titel dus maar even aangepast Wink

Menu en graphics zijn wat opgepoetst, plus wat nieuwe treinen erbij. Zoals de Hitatchi 801 wat volgens mij de "Eurostar" is alhoewel ik weinig verschil bespeur met de reeds bestaande British Rail Class 395?

De Raildriver heb ik ook al een tijdje nu en is heel gaaf, maar werkt ook in TS 2015 nog niet goed met alle treinen, voornamelijk de Duitse treinen zoals de ICE's. Maar als het goed is komt er binnenkort een driver update die dat oplost.
Volgens Google: Hitachi 801 == BRC 801. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Het is bij nader inzien inderdaad een andere trein, maar lijkt er wel sterk op qua uiterlijk.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top