Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Tweakers Express 2016, wie gaat er mee?
Waar blijven de foto's nou?
Ik heb op zich niet zo heel veel boeiende foto's. Net als vorig jaar, de poppen die er stonden van Overwatch, waar maar 1 nieuwe bij is gekomen. Als ik er om denk, post ik die vanavond wel. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

En de rest heeft ze denk ik op WA gedeeld, te lui om ze te uploaden en hier te posten waarschijnlijk Wink Hetzelfde voor reacties geven op het hele gebeuren, Whatsapp is makkelijker. 

Ik heb zelf alleen deze nog, blijft toch een uniek plaatje ook al staat er niemand van BuG op:

[Image: 2UxoW277cj2_esmme3A49IV7sq6kK9uiTuwMUAtt...=2048x1536]
Is stuk...

Bllijft moeilijk he?
Ja, hier wel op de een of andere manier. Pak ik de link uit mijn Public Dropbox map op de pc gaat die op zijn kant....

[Image: 20160820_065331.jpg]

Maar het zal wel aan mij liggen Wink
Hier wordt de foto ook verkeerd weergegeven, omdat de fotograaf de foto niet goed gemaakt heeft... Puh2
Je moet  de telefoon kantelen voordat je een foto maakt. Smile

(Niet dat mijn foto's veel beter zijn...)

[Image: iQYxRQd.jpg]

[Image: FcxHjnw.jpg]

[Image: w9JtD3M.jpg]
Deze is er ook in een kleiner formaat verkrijgbaar, die wil ik graag, maar wordt even sparen, want kost een 150 euro...
Gelukkig is hij momenteel uitverkocht en kan ik dus nog even sparen. Wink

Alle foto's die ik heb gemaakt tijdens de Gamescom heb ik in een album op imgur gezet.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(02-09-2016, 09:50)CptChaosNL Wrote: Hier wordt de foto ook verkeerd weergegeven, omdat de fotograaf de foto niet goed gemaakt heeft... Puh2
Je moet  de telefoon kantelen voordat je een foto maakt. Smile

Bij foto's hoeft dat niet hoor. De telefoon zou moeten kunnen voelen hoe je de telefoon houdt (portrait of landscape) en de foto automatisch moeten draaien.
(02-09-2016, 12:45)Compizfox Wrote:
(02-09-2016, 09:50)CptChaosNL Wrote: Hier wordt de foto ook verkeerd weergegeven, omdat de fotograaf de foto niet goed gemaakt heeft... Puh2
Je moet  de telefoon kantelen voordat je een foto maakt. Smile

Bij foto's hoeft dat niet hoor. De telefoon zou moeten kunnen voelen hoe je de telefoon houdt (portrait of landscape) en de foto automatisch moeten draaien.

Dat zou je wel zeggen, sommige toestellen / camera apps gaan uit van landscape-modus. Bijvoorbeeld als de rotatie modus op het toestel zelf uit staat.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top