Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Star Wars: Battlefront
Het zal wel matchmaking gaan worden met parties zoals bij Call of Duty ook vaak het geval is. Destiny werkt ook zo. Is op zich niks mis mee overigens hoor. Maar als het Peer to Peer is dan heb je wel soms lag als een malle.
Och... Dan komen vast de host migrations terug! Emo
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik ga deze ook niet kopen. Geen fan van Star Wars en ook het gebrek aan een server browser.....tja , geen woorden voor Bonk

Ik vermaak me wel met BF 4 en andere spellen.
Geen server browser met de release? ...no! just... no...

EA en bagger. Prima. Hoe hoog de hype ook mag zijn of dat het eruit ziet, als de simpele functionaliteit van een server browser voor online multiplaying er al niet in zit...
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Zojuist op Tweakers verschenen: Battlefront vraagt minimaal 8GB.
Waarvoor dat nodig is? Ik dacht aan de serverbrowser... Oh, wacht...

Ik denk dat ik overmorgen de beta ook maar oversla... Clown
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Het zal een niet erg goed geoptimaliseerde game worden denk ik zo.....
8 gig ram tijdens gaming is wel ene beetje van de zotte....en 40 gig HDD ruimte, come on man.........

Beta ga ik wel uitproberen, maar mijn hoop op een goede titel begint wel te zakken
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Als de game dan schokkerig is, zou het me niet verbazen dat dat komt door Punkbuster... Clown Was althans bij de beta Bad Company 2 en ik dacht de beta van Battlefield 3 wel het geval... :p
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Maar gaan we de game wegens het ontbreken van de serverbrowser nu helemaal negeren? Niet dat ik zelf enig vertrouwen heb in het matchmaking systeem, maar ik ben toch ergens best wel benieuwd naar een spel wat mijn RAM metertje naar de 50% gaat brengen.

Of dat beloofd wat, of het is wel heel erg slechte programming....
Ik ga de game niet negeren omdat er geen server browser in zit. Matchmaking is als het goed uitgevoerd wordt helemaal niet zo'n probleem. Maar dit is gewoon een pure casual game. Gefocussed op consoles. Kijk naar Call of Duty. Dat is een prima spel, op de PC speelt het vaak alleen niet zo fijn omdat het echt gemaakt is voor een console tegenwoordig (ondanks dat het eerst voor een PC ontwikkeld is). Zelfde verhaal eigenlijk met Battlefield Hardline. Als je die game op de PC speelt dan voel je gewoon dat het eigenlijk een console game is. Speel je hem op de console, dan speelt het een stuk lekkerder weg dan op de PC. En als je naar de cijfers kijkt van die game dan zie je ook dat de game een stuk meer gespeeld wordt op de consoles dan op de PC.

Hetzelfde gaat denk ik het geval zijn voor deze game. Het is een spel gemaakt voor het grote casual publiek. Voor de Starwars fan. Als je een enorme Starwars fan bent, dan kan deze game heel leuk voor je zijn puur omdat je los kunt gaan in een shooter met alles wat Starwars te bieden heeft. Ben je zoals ik gewoon een shooterfan en wil je alle shooters wel mee pikken, dan is deze game denk ik wat minder interessant. De setting staat me niet erg aan. Ik heb niet zo heel veel met Starwars. Ik ken de films, heb ze gezien maar wat ik tot nu toe van de shooter gezien heb spreekt mij als liefhebber maar weinig aan eigenlijk. 

Alleen al om die reden laat ik het liggen. Wellicht dat ik de beta wel een kans geef om even te checken, maar hmmm. Denk niet dat het mijn visie zal veranderen. De najaars shooter voor mij is Call of Duty: Black Ops 3 op de PS4.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top