Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Star Wars: Battlefront
Over die serverbrowser... In mijn post bedoelde ik het meer als grapje natuurlijk... Clown
Al vind ik het ergens stiekem wel een gemis(te kans). Ik snap best dat het voor consoles zo wel werken kan, maar voor PC's... Denk het niet.
Ik verwacht dan stiekem ook, zoals Rice ook al aangeeft, dat dit meer een console game gaat worden, waardoor de game voor de PC gaat floppen.
Dat zou dan al twee op rij zijn, want volgens mij is Hardline nou ook niet echt een succes te noemen (maar dan op elk platform).

Ben ergens best wel huiverig, als deze ook gaat floppen, dat het vervolgens alleen nog maar bergafwaarts kan gaan met shooters van EA/DICE.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(06-10-2015, 14:51)CptChaosNL Wrote: Ik verwacht dan stiekem ook, zoals Rice ook al aangeeft, dat dit meer een console game gaat worden, waardoor de game voor de PC gaat floppen.
Dat zou dan al twee op rij zijn, want volgens mij is Hardline nou ook niet echt een succes te noemen (maar dan op elk platform).

Ben ergens best wel huiverig, als deze ook gaat floppen, dat het vervolgens alleen nog maar bergafwaarts kan gaan met shooters van EA/DICE.

Dat vermoeden heb ik ook. Na een preview gezien te hebben, al een tijd geleden, van een bekende BF youtuber die zei dat de game een lage moeilijkheidsdrempel heeft. Ze mikken denk ik meer op het Star Wars publiek dan een echte FPS liefhebber. Daarom ga ik deze niet kopen.

Net nog een filmpje van Jackfrags gezien...moet nog wel wat gepoetst worden aan die game Yes.

https://www.youtube.com/watch?v=DJ8Y4aEJ9y0
Ik ga hem zodra ik m kan downloaden op de PS4 wel even checken. Heb er heel weinig verwachtingen van maar laat het wel even weten!
grafisch ziet het er heel goed uit!

Maar de spawns zijn heel random en slecht, de matchmaking is ook niet om vrolijk van te worden.
De gameplay Aussalt walker is te dramatisch uitgebalanceerd, kun je vergelijken met een team met tanks versus een team zonder.
Gister even gespeeld. Ziet er inderdaad best prachtig uit, de geluiden zijn ook nice. Ik merkte wel dat ik enorm last had van lag, OF ik ben gewoon nog niet gewend aan de pew pew. Want de pew pew heeft namelijk een redelijk lage bullet velocity. Het leek soms wel of mijn kogels pas later geregistreerd werden of dat de eerste paar pew's helemaal niet geregisitreerd werden en pas later. Dat is wel een beetje jammer.

Al met al geinig om te spelen maar ik ben nog steeds niet echt overtuigd. Denk ook niet dat ik het ga kopen. Maar vanavond nog maar ff een sessie proberen denk ik.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top