Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Planetary Annihilation
Heeft er iemand al early acces voor Planetary Annihilation gekocht??
Mij lijkt het echt vet, als het tenminste terug gaat naar de Total Annihilation roots.
Ik heb early access Wellemse. Smile Maar moet zeggen, toen ik het speelde, het is al wel even geleden, kon je wel merken dat het alpha is. Er mist best wel een boel, al is de game zelf al wel rock solid.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Goed om te horen. Als de game uitgebreider wordt en richting beta gaat hoor ik het graag!
Ik heb hem nu ook (samen met Chilled). Hij was namelijk in de aanbieding bij de opening van de nieuwe Humble Store. 
Het is trouwens al in beta.

Vind best leuk, heb nog niet echt het ouwde Supcom gevoel. Vind het nu eerder tussen supcom 2 en FA inzitten. Komt waarschijnlijk nog wel, heb nog maar 2 potjes gespeeld tegen AI Puh2.  Op kleine planeten (1k diameter). De grootste planeten kunnen 10k zijn maar werkt nog niet in de beta. Daarnaast heb je nu dus ook meerdere planeten in 1 map? zitten. Paar manen en in de toekomst nog asteroiden. Vind iig al een goede 'opvolger' voor supcom. 

Verder is het erg wennen dat de map nu een bol is ipv een vierkant. 

Er zit alleen wel 'always on' drm op. Als je internet uitvalt tijdens een potje. Ook AI, kan je niks meer. wel jammer.

Vanavond maar ff paar potjes spelen met/tegen adanteh Puh2 

 
Binnenkort maar weer eens aanslingeren zie ik alweer. Smile
Wellicht ook interessant om te vermelden of de aanbieding in de Humble Store er nog is.
Ikzelf kan het ivm censuur op het werk niet checken...
 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top