Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PCW (BF4) BuG - Furiat
Wellicht dat met de nieuwe lente patch er verandering in gaat komen? Wie weet. Ik ben de laatste dagen blij verrast om te zien dat iig dat gene wat ik nu schiet, raak gaat. En als ik geen hitmarkers krijg dan ligt dat vaak omdat ik zelf slecht aan het aimen ben Emo Alleen al nu ik dat zie, zal ik al meer BF4 op de PC gaan spelen de komende tijd. Ik heb het plezier weer een beetje terug gevonden. Dan is zo'n uitstapje naar een console toch wel ergens goed voor geweest. Daar was de hitreg namelijk al tijd al veel beter. Waarom weet ik niet. 

Gister een redelijke zieke kill op Wizard, die sprong in locker naar beneden en ik stond verder op. Nog voor hij sprong schoot ik op m, en toen ie sprong, kon ik m tijdens het vallen naar b eneden exact tracken, en schoot hem toen ergens mid air dood hehe. Als dat soort dingen eindelijk eens lukken dan is dat een goed teken!

Voor de competitie zou je misschien ook gewoon een nieuw idee kunnen starten (wat ik jou laatst heb gewhatsapped Fonta) en dan ook mensen van buiten af toestaan. Misschien op de 76th server een message er in kletsen dat we een competitie willen houden met een mix van mensen van BuG en de bezoekers van die server. En dat het dan voor iedereen gewoon duidelijk is dat de competitie gewoon grotendeels voor de lol is en niet TE serieus moet worden. Gewoon wel serieus met de game bezig zijn, maar dat ze ook begrijpen dat er niet alleen pro's mee doen maar ook mensen die gewoon voor de lol een potje knallen. Lijkt me best wel geinig. En dat dan streamen op Twitch. Moet toch te doen zijn!

Je kunt ooit eens een balletje op gooien en kijken wat mensen er van vinden die naar de 76th komen. 
(13-04-2015, 15:19)Duckiee-Duck Wrote: Je ziet dat de games veel minder worden gespeeld, Hardline wordt ook nauwelijks gespeeld en ook geen Bf4.
De aantallen op de teamspeak zijn hierdoor ook minder. Ik denk wat Rice zegt dat er zelfs te weinig animo is voor een BuG competitie wat natuurlijk wel jammer is. Vroeger was de animo voor zoiets volgens mij vele malen groter.

Volgens mij heeft dat er vooral mee te maken dat de spelersaantallen voor Battlefield achteruit gaan. BuG is een multi-gaming-community maar de primaire aandacht heeft altijd bij Battlefield gelegen.

Als dan de spelersaantallen voor Battlefield achteruit gaan, wordt het vanzelf minder druk bij BuG. Dit is overigens al sinds BF3 zo. Ik weet nog dat het vlak na de release van BF3 erg druk was hier, dat er elke avond 10 tot 20 mensen online waren in het BF4-kanaal op Teamspeak. Sindsdien is dat alleen maar achteruit gegaan en met de release van BF4 is het volgens mij nooit meer zo druk geworden.
@Rice We kunnen absoluut eens even kijken wat we in elkaar kunnen zetten.

@Compizfox Het is niet zozeer dat het rustiger wordt bij BuG. Wel het aantal Battlefield spelers neemt af.
Hopelijk wordt de "nieuwe" netcode geïmplementeerd met de Spring Patch.
Die gaat namelijk een hoop ergenis verminderen weer bij een hoop spelers.

Daarnaast hoop ik ook maar dat het weapon balancen geen verkeerde uitwerking gaat hebben.
Als we dat idee gaan uitvoeren dan zou ook bij ons trouwens kenbaar moeten worden gemaakt dat we iets nieuws gaan doen maar dan wel met merendeel bloedfanatieke gamers, die super goed kunnen knallen. Dus mensen moeten er wel tegen kunnen dat sommige lui gewoon super goed zijn en je vies hard voor je kanus knallen als je niet oplet of als je niet op tijd in cover gaat. Zou voor alle mensen die dit leuk lijkt zeer willen aanraden om gewoon lekker mee te komen knallen op de 76th server. Op een gegeven moment krijg je wel een extra zintuig in je game waardoor je precies weet hoe lang je kunt peeken en schieten voordat je je uit de voeten moet maken.

Want we hebben het wel eens over cheats in de TS. En hoewel er best wel een paar mensen zijn die dat gebruiken, zullen de meesten op de 76th gewoon legit spelen. Maar omdat de netcode in BF4 nogal problematisch is (denk dat dat altijd wel een beetje zo zal blijven) zijn er ook veel redenen om hackusations er in te gooien, terwijl die gene gewoon legit speelt, en het door de netcode komt dat het raar lijkt. Zoals waar we het gister ook over hadden, mensen die om een hoekje komen springen en dan gelijk kunnen schieten. Dat lijkt idd alleen maar zo door de brakke netcode. Mensen moeten zich dit wel realiseren.

Ook heel veel oneshot kill scenarios die voor komen. Je kunt dan denken HA! HIJ HEEFT EEN DAMAGE MODIFIER! Maar vaak is dit niet zo, dat komt dan gewoon omdat die gare netcode in eens 3 kogels registreert en dan lijkt het een oneshot kill. 

Anyway, lijkt mij best geinig om weer eens ouderwets een paar avondjes een leuke BuG Community CUP te houden of zo. Dan versprijd over meerdere dagen. Een soort ESL maar dan met een knipoog. Wat minder serieus. Gewoon voor de LOL. Maar wel serieus hard gamen natuurlijk op de toppen van je kunnen Wink
Wat je wel naar alle waarschijnlijkheid dan krijgt is dat er internationale mensen komen en dus de teamspeak Engels gerelateerd wordt.
Gezien deze mensen vast niet de taalvaardigheden hebben van Nederlands  Puh2
Geen probleem toch? Of zijn er mensen die daar bezwaar tegen hebben? We kunnen ook iets met Nl spelers doen maar dan moeten we onder andere communities vragen.

Wat ook een leuk idee is om andere communities in Nederland vragen of zij een clubje BF4 spelers hebben die fanatiek genoeg bf4 spelen en dan onder de communities een soort CUP op te zetten. Dat wij hier een team zijn, en dan een andere community ook een team en dan gaan we een keer in de zoveel tijd headson tegen elkaar knallen!
We zouden best eens een cupje kunnen organiseren. Noemen we het de BuG Cup en laten we gewoon elk team wat mee wil doen, mee doen.
Kunnen we best wel wat reclame voor maken.
Dat allemaal organiseren is denk ik wel veel werk.
Er zal dan bijvoorbeeld ook iets moeten komen om je als team in te kunnen schrijven.
En er zal reclame voor gemaakt moeten gaan worden...
Jup, true that. Maar voordat we dat gaan doen is het misschien eerst handig om eens te kijken wie er allemaal in het BuG*star-team wilt zitten? Biggrin

In before TS BuG*Star icon!
Me me me, I'm a star Pompom Hup

Clown

Zonder gein... dat lijkt mij een tof plan, maar je moet er wel zin/tijd/geld?? voor hebben om het op te zetten idd.
Voornamelijk tijd zal hier in moeten worden gestoken, en promoten gaat misschien wel lukken via paar bekende spelers?
Op zich kun je zo wel een paar teams opnoemen die misschien wel intresse hebben maar die zijn wel van een goed kaliber haha.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top