Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PCW (BF4) BuG - Furiat
Ik wil ook wel meedoen, alleen ga ik te vaak 'eigen doelpunt' scoren (lees, ben te slecht). Ze me maar op de reservebank.
Pff gewoon meedoen joh. Ik ben daar ook niet goed genoeg voor, boeie. Lekker voor de fun en om eventueel nog wat te leren.
Tot nu toe heb ik dan Bartbaric, Compizfox, Duckiee en ik zelf. Daar gaan we het nog niet mee redden.
Lijkt me ook wel gaaf om iets als dit te dual-streamen! Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Hebben jullie mij nodig? Heb het de laatste dagen echt razend druk gehad en zat ook niet echt lekker in mijn vel. Lijkt mij best wel leuk om mee te doen maar ik moet het allemaal wel in kunnen passen in mijn redelijk drukke schema. Schieten kan ik wel maar tactics kan ik nog wel het een en ander van leren met competitive.

Misschien is het ook handig om een paar mensen als reserve erbij te hebben zodat als iemand niet kan om wat voor reden dan ook dat het alsnog wel door kan gaan?
Jammer dat dit niet is doorgegaan, maar er is naar mijn gevoel ook steeds minder animo voor gamen op de pc?
Hoe bedoel je minder animo voor gamen op de PC? Bijna iedereen bij BuG speelt op de PC. Maar veel mensen zijn uitgewaaierd naar andere games. Het animo van BF4 is gewoon niet heel hoog op dit moment. En Hardline heeft daar ook niet echt verandering in gebracht. Dat is wel jammer ja. Maar doe je niks aan. Ik zou een BuG competitie idee ook wel weer eens willen proberen, maar ook daar is te weinig animo voor helaas. 
Ik snap inderdaad ook niet echt wat Duckie daarmee bedoelt. Rice speelt tegenwoordig wel eens op de Pony Slaystation maar voor de rest speelt iedereen gewoon op de PC hoor, en dat is ook altijd al zo geweest.
Je ziet dat de games veel minder worden gespeeld, Hardline wordt ook nauwelijks gespeeld en ook geen Bf4.
De aantallen op de teamspeak zijn hierdoor ook minder. Ik denk wat Rice zegt dat er zelfs te weinig animo is voor een BuG competitie wat natuurlijk wel jammer is. Vroeger was de animo voor zoiets volgens mij vele malen groter.
Ja, het zou mooi zijn als we op een of andere manier wat vers publiek naar binnen zouden kunnen trekken bij BuG.
Het aantal mensen op TS blijft echter wel vrij stabiel op zo'n 25 man gemiddeld per avond.
Zo nu ook, 23:15 en nog 25 man online en slechts 3 in de AFK. Is toch netjes, maar de hoeveelheid BF spelers zakt wel een beetje af. Dat is wel jammer.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top