Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PC] Star Citizen
"The 2944 Aurora" lol
De 300i die ik nu heb lijkt een stuk slechter dan die Aurora. Wel jammer...
Volgens mij niet hoor. De Aurora is het goedkoopste schip dat er is en ook het meest 'basic'. De Origin 300i is juist een luxe bak.

Niet dat het zoveel uitmaakt trouwens hoor. Als het spel gereleased is (dat duurt nog wel even btw) kun je gewoon voor in-game currency schepen kopen.

 
Dat is het hem nou juist, ondanks dat de 300i de BMW onder de schepen hoort te zijn, ziet de Aurora er in mijn ogen luxer uit. De 300i heeft een vaag uitklap bedje, minder luxe uitziende stoel, en een rare laadruimte. De Aurora is beter op al die punten imho.
Ik snap je redering niet helemaal. Omdat de 300i de "BMW onder de schepen is" (luxe, dus), is ie niet luxe?
Nee wat ik bedoel is dat ondanks de 300i de BMW onder de schepen is, de Aurora 2994 (in mijn ogen) er luxer uitziet. Terwijl dat schip juist een goedkoop schip hoort te zijn:

300i:
- uitklap bedje
- geen aparte laadruimte
-"gewone" leren stoel

Aurora:
-Afgesloten/aparte laadruimte
-Permanent bed (met raam zelfs)
-Speciale leren stoel
Die leren stoel heeft alleen de Aurora LN (Legionaire Edition) hè Wink En alleen de Aurora CL (Clipper) heeft volgens mij cargo space. Bij de andere varianten kun je dat wel als upgrade toevoegen dacht ik.

Ik heb zelf de Aurora LX (Deluxe) btw.

 
Hm ok, misschien valt de stoel van de 300i ook te upgraden, of de verlichting etc..
(16-10-2013, 12:56)'Compizfox' Wrote: Die leren stoel heeft alleen de Aurora LN (Legionaire Edition) hè Wink En alleen de Aurora CL (Clipper) heeft volgens mij cargo space. Bij de andere varianten kun je dat wel als upgrade toevoegen dacht ik.

Ik heb zelf de Aurora LX (Deluxe) btw.

 


 
De aurora is totaal modulair. Enige wat de LN boven alle andere versies heeft zijn 2 meer hardpoints. (maar misschien dat die ook te koop zijn?) Verder heeft de LX standaard de leren stoel, en de CL de grotere cargobox. Desondanks kan je nog steeds je aurora uitrusten met alle opties, oftewel 1 aurora met alle upgrades van alle versies.

Verder denk ik zelf dat de LN versie die we ingame krijgen echt barebone zal zijn. Dus alleen wapens etc. Maar geen luxe stoel/betere engine zoals je dat nu ziet in de hangar.
(17-10-2013, 17:30)'Basekid' Wrote: Hm ok, misschien valt de stoel van de 300i ook te upgraden, of de verlichting etc..


 

De 300 series zijn een beetje een alleskunner. Ligt er maar net aan hoe je ze upgraded. De stoel van de 300i is echt velen malen beter dan de standaard aurora stoel Puh2

Daarnaast denk ik dat iedereen wel aan zijn trekken komt met customizen, er is immers gezegt dat we bobbleheads etc in onze cockpit kunnen krijgen Lol

Verder zie ik de 300i meer als een dogfighter als je de (outdated?) specs bekijkt. En niet zozeer een exploration scheepje. Dus een nachtje slapen op een veldbedje kan geen kwaad. Terwijl je in je aurora (is starterschip) er eigenlijk alles in gedaan moet kunnen worden. 

Zelf heb ik nu de avenger en de LN. Ben er wel tevreden mee Smile

 
(17-10-2013, 23:22)'Chilled' Wrote:
(16-10-2013, 12:56)'Compizfox' Wrote: Die leren stoel heeft alleen de Aurora LN (Legionaire Edition) hè Wink En alleen de Aurora CL (Clipper) heeft volgens mij cargo space. Bij de andere varianten kun je dat wel als upgrade toevoegen dacht ik.

Ik heb zelf de Aurora LX (Deluxe) btw.

 


 
De aurora is totaal modulair. Enige wat de LN boven alle andere versies heeft zijn 2 meer hardpoints. (maar misschien dat die ook te koop zijn?) Verder heeft de LX standaard de leren stoel, en de CL de grotere cargobox. Desondanks kan je nog steeds je aurora uitrusten met alle opties, oftewel 1 aurora met alle upgrades van alle versies.
 
De laatste keer dat ik keek had mijn Auroral LX nog geen leren stoel hoor... Zal nog wel ff een keer checken.

EDIT: Nope, ik kan er geen goede blik opwerpen (het is alleen van dichtbij te zien tijdens het in- en uitstappen) maar het ziet er niet uit als leer. Meer als rood textiel/kussen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top