Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
One Registry Key to Rule them All... (W10 privacy settings disablen)
...and in the darkness binds them:

Het volgende uitvoeren in een Command Prompt (draaien als administrator) of plaatsen in een .bat of .cmd bestand (en dan als administrator uitvoeren) laat iets magisch gebeuren op je PC met Windows 10, namelijk het uitschakelen van alle privacy gerelateerde zaken in genoemd OS:

Code:
reg add "HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\DeviceAccess\Global\{E5323777-F976-4f5b-9B55-B94699C46E44}" /v "Value" /t REG_SZ /d Deny /f > NUL 2>&1
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Lijkt mij meer om een enkel device gaan.

Heb je ook een bron?
Ik denk ook niet dat het alle switches zichtbaar op 0 / uit zet, ik denk wel, dat je hiermee de communicatie naar MS voorkomt.
Bron: Gathering of Tweakers.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Nice goeie post! Was hier al benieuwd naar. Vond het zeer verbazingwekkend dat ze een dergelijk iets in het OS hebben gebouwd. Dat dus elk systeem met Windows 10 ook gewoon updates pushed naar anderen.
Je hebt ook dit tooltje (O&O shutup) nog wanneer je alles individueel aan\uit wil zetten. In een reactie bij die download staat dat die registery key niet alles had uitgezet volgens dat toolje. Misschien ff checken. Wanneer je dit tooltje gebruikt kun je in windows niet meer die onderdelen aan\uit zetten, dan moet je dit tooltje weer gebruiken.

http://tweakers.net/downloads/35507/o-en...11347.html
Ik heb gewoon tijdens de setup van Windows 10 van elke optie de details bekeken en alles uitgezet wat hier ook maar enigszins naar riekt. Moet ik nu alsnog die tooltjes draaien, of ben ik al "safe" wat dit betreft?
Nee, de instellingen gedurende setup zijn slechts het topje van de ijsberg. Je kan het wel vergemakkelijken door O&O ShutUp te gebruiken.
Dat is een tool (of eigenlijk een GUI om wat registry keys te doen) om de overige settings uit te schakelen. Als ze aan de linkerkant groen zijn, betekend dat die blokkade actief is.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top