Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe update uit voor BF4 Inclusief de grote netcode fix vanuit CTE
Dit is het reactie topic voor - Nieuwe update uit voor BF4 Inclusief de grote netcode fix vanuit CTE -. Post away!

Vandaag is eindelijk de grote netcode patch uitgebracht welke reeds uitgebreid getest is op de CTE omgeving.
Wij vinden de update een grote verbetering en geeft verscheidene spelers weer een hoop meer zin om Battlefield 4 te spelen!

Niet alleen de netcode update betekent een grote verbetering in de gameplay, ook de gereduceerde shake bij explosies en de verminderde schokkerigheid waarop spelers tegen elkaar aan "botsen", zorgen voor een over het algemeen betere spelervaring.

Je zult ons niet horen zeggen dat de game nu perfect is, maar het is een groot stuk in de goede richting!

De "verbeteringen" van deze patch op een rij:

• High Frequency Network update
• Added option to control client side update rate setting
• Added High frequency “bubble” updating player movement, stance, rotation, damage and projectiles at a separate rate on foot and in vehicles
• Improved/reduced explosion induced camera shake
• Character collision improvements
• Fix to reduce object damage mismatch between client/server.
• Fix explosion packs not being able to be shot sometimes
• Improvements for client side packet loss
• Client crash fixes
• AMD Mantle multi-GPU improvements
• Carrier Assault game mode reports bug fix

Daarnaaast heeft DICE een video vrijgegeven waarin de netcode patch duidelijk zichtbaar wordt.

https://www.youtube.com/watch?v=MooojiuDRgw

 
betekent*


Maar eh, goed moment om BF4 weer eens op te pakken met z'n allen, niet dan?
Zelf heb ik nooit BF4 weg gedaan. Voor degenen die dat wel hebben, is het nu zeker een goed moment om het weer eens te proberen.
Mijn persoonlijke ervaring is ook dat alles een stuk soepeler en solider aan voelt.
Gisteren een paar potjes gespeeld , dat verschil merk je toch meteen aan de score dat er iets verbetert is....
Toen naval strike kwam was het totaal onbespeelbaar met k/d van ruim onder de 1 en nu steeds k/d van ruim boven de 1,70 ( toch behoorlijk verschil voor mij )
Ik heb het dan nu over het k/d maar voordat er iets over word gezegd ik speel ook altijd veel voor de captures [img]images/smileys/yes.gif[/img]
Voor mij verandert dit toch wel weer het totaal beeld van EA , meer spelplezier en laten we eerlijk zijn ze hebben teminste iets aan de game gedaan[img]images/smileys/surprised.gif[/img]
De hitreg is wel beter volgens mij. Gister met de SG553 gespeeld en had gewoon 23% acc. Dat lijkt er meer op Smile Kan natuurlijk zijn dat het een moment opname was, dus, later vanavond nog maar even een potje er aan wagen. iig wel tof dat ze dat filmpje gemaakt hebt dat je inderdaad kunt zien dat de bewegingen van de poppetjes sneller door komen.
Ik ben ook wel in voor een potje vanavond. Nog meer mensen die mee doen?
 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top