Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BF Ingame nickname change on the BMP
Since today it's possible to edit your own Reserved Slots List entry.
Being logged in on the BMP, your own entry on the RSL should look bold and with an edit icon like this:
[Image: RhBE5vo.png]
This panel is available on the Dashboard.

Clicking the edit icon, will take you to your profile page from where you can change your own ingame nickname.
[Image: Ycvsoy6.png]
As soon as you click the Update button, the changes will be applied to the Battlefield server(s).
That is a nice option! Well done Fontaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Smile
Goed bezig man!
Scheelt mij weer werk als iemand zijn ingame veranderd op Origin.
Nu hoef ik hem niet meer aan te passen Smile
Misschien kan ik nog eens een keer een stukje magie inbouwen die gewoon een paar keer per dag checked op Battlelog ID of de ingame nog hetzelfde is, en zo niet hem dan aanpast.
Daarnaast ga ik het zelf kunnen wijzigen wel beperken tot maximaal 1x per 12 uur ofsow om misbruik te voorkomen Clown
Ja precies goed idee! Battlelog gaat er uit trouwens dat gaan ze straks anders aanpakken dus zou daar even mee wachten nog Smile
Wie weet komt er voor bf1 een andere api oid...
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Die eikels bij DICE hebben nog geen woord gerept of er iets gaat veranderen aan de admin kant van BF.
Misschien veranderd er ook wel helemaal niets? Wel zo makkelijk voor iedereen, voor Dice, de hosters en ons als admins. Nieuw IP adres invoeren in Procon, de settings aanpassen en klaar toch?

In theorie dan, er zal wel weer het een en ander getweaked moeten worden eer het weer lekker draait.... Wink
In theorie als alles blijft zoals het is, hoef ik slechts 4 settings toe te voegen in de DB en gaat (bijna) alles voor de rest vanzelf.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top