Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muis om (vooral) mee te gamen
Ik heb mijn cyborg Rat 7 aangeschaft omdat de DPI tot 6400 ging toedertijd, ik denk hoe hoger hoe beter....
Nu is achteraf 6400 DPI niet te doen want dan heb je nog niks aangeraakt of je zit al ergens anders, Ben begonnen met 3000 dpi gamen en game momenteel nog maar met 750 dpi dit is dus een behoorlike daling. In de game van bf4 ben ik dus niet alleen gezakf met muisinstslling maar ook het muispercentage van zo 50% naar 13%
Heb moeite met de m16a4 + ACOG. Zelfs met normal barrel en folding grip lukt het niet. Denk dat ik sensitivity ga verhogen.
Sensitivity verhogen is normaliter helemaal niet zo'n goed idee.
Waar heb je moeite mee dan? Sensitivity verhogen wil je alleen doen als je merkt dat je niet snel genoeg van target kan wisselen of niet snel genoeg op een poppetje kunt aimen die aan de rand van je scherm zit.

Klinkt eerder alsof je nog beter moet werken aan je recoil management Wink En dat doe je niet door de sensitivity te verhogen. Die kun je dan beter wat lager hebben zodat je meer on target blijft.
Om in ADS dezelfde sensitivity te hebben als in hip kan je Universal Soldier Aiming aanzetten.
Staat bij options - controls.
Heb zelf wel eens geprobeerd hiermee, maar voor mij is het niets.
Nope, ik hoor ook bij het team die dat niets vindt.

Gewoon een gun pakken en een paar keer op de muur leeg schieten om te kijken wat de kogels doen. Daarna gewoon proberen dit tegen te gaan. Went vanzelf en iedereen kan hier op trainen. 
Je kan er zeker op trainen maar het idee is dus dat het sneller went, zeker wanneer je het in alle games kan toepassen. Ik merk dat het wel werkt wanneer ik 3 a 4 weken niet gespeeld heb. Ik heb dan na een aantal potjes al weer redelijk mijn gevoel terug wat eerst soms wel een paar avonden duurde.

Ik weet ook nog niet of ik erbij blijf, maar vond het op zich wel een logisch idee toen ik er van hoorde. Dus wilde ik dat een keer proberen maar dan ook echt proberen om er aan te wennen.
Ook voor mensen die al een lage sensitivity hebben lijkt het mij wel fijn om die optie te hebben, zodat wanneer je ADS gaat het niet te laag word.


Ik twijfel nog....
Heb nu op 1800dpi, 12% sensitivity en 65% op ADS. Ik heb meeste moeite met kleine doelwitten. Op zo'n moment raak ik slechts 1x, recoil zorgt ervoor dat ik verlies. Tegenstander op zelfde afstand doorzeefd mij helemaal kapot met zijn AEK met Heavy Barrel + Stubby....WTF!?
Heel veel dit doen helpt misschien ook wel:
http://www.aimbooster.com/
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top