Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muis om (vooral) mee te gamen
Heb 'm binnen, nu mijn eerste pot. Ben blij dat ie niet groter is dan ik dacht.
In de MS-2 software las ik dat je maar kon kiezen tussen 800-1600 en 3200 DPI. Is dat met de MS-3 ook zo?
800 dpi is zat... Of wil je er tussen in of hoger?
(25-02-2015, 09:18)Bartbaric Wrote: In de MS-2 software las ik dat je maar kon kiezen tussen 800-1600 en 3200 DPI. Is dat met de MS-3 ook zo?

Incrementeel tussen de 0 en 5600. Weet ff nu niet wat de éénheden zijn. Volgens mij per 180dpi. Zal vanavond kijken voor je. Software is iig echt top, je kan veel dingen customizen.

Laatste twee potten waren baas. Op lange afstand was ik gewoon te sterk met de RPK-12.
(25-02-2015, 12:00)Rice Wrote: 800 dpi is zat... Of wil je er tussen in of hoger?

800 is inderdaad zat, maar ik heb het nu op 1000 staan omdat je in Windows de snelheid op 6 wil hebben. Dat heb ik gelezen tenminste, dan zou je geen versnelling en\of overshoot hebben. Bij 800 is dat te langzaam voor mij. Ook heb ik de snelheid in Windows voor mijn gevoel zo ongeveer even snel als in game.
Daarnaast speel ik ook nog Warframe en daar staat de snelheid zo debiel hoog dat die met 1000 dpi nu op 0.5% staat meen ik, om mijn gewenste snelheid in die game te krijgen.
(25-02-2015, 12:55)TheLastOttoman Wrote:
(25-02-2015, 09:18)Bartbaric Wrote: In de MS-2 software las ik dat je maar kon kiezen tussen 800-1600 en 3200 DPI. Is dat met de MS-3 ook zo?

Incrementeel tussen de 0 en 5600. Weet ff nu niet wat de éénheden zijn. Volgens mij per 180dpi. Zal vanavond kijken voor je. Software is iig echt top, je kan veel dingen customizen.

Laatste twee potten waren baas. Op lange afstand was ik gewoon te sterk met de RPK-12.

Zoiets herinner ik mij ook idd. Is het misschien een beperking van die optische sensor in de MS-2?

Fijn dat ie bevalt, is idd een superfijne muis wanneer de grip bevalt.
Bart, inderdaad, in Windows is de slider in het midden op 6 voor je muis. Ik heb dat inderdaad ook (is standaard geloof ik) en heb dan inderdaad mijn DPI ook op 1000 en dat speelt een stuk fijner dan super hoge DPI. 

Dus in BF4 de sensitivity op 12, dan de slider op 6 in windows en de DPI op 1000 is voor mij ook perfect. Schiet je veel meer mee raak. Ik had ook behoorlijk last van overshooten en dan met name ook tijdens het bursten. Als je DPI heel hoog staat en je moet als een malle op de muis rammen en je hebt hoge DPI dan ga je nogal eens van target af.
Precies, vooral met lasersensoren die heel hoog kunnen met DPI was het, vooral toen ze net uitkwamen, de kunst ze juist niet heel hoog te zetten. Ik meen niet boven de 2000 of 3000 DPI, omdat je anders rare fratsen kon krijgen (versnelling/pixel overshoot). Die sensor kon dat gewoon niet goed verwerken. Dat scheelde wel per merk, omdat iedere fabrikant hun eigen firmware maakt. Volgens mij hebben ze het tegenwoordig wel beter onder de knie, maar het is nog steeds aan te bevelen om niet te hoog te gaan. Ook weer niet te laag meen ik.
En ik zit hier gewoon op 1350dpi. Moet wel zeggen dat ik aan het zakken ben de laatste paar dagen. Vanaf 1800 dpi gekomen.
Gisteren begon het slecht voor mij. Blijkbaar moest ik wennen aan een gun die ik voor het eerst probeer met mijn muis. Alles boven alles: Recoil control gaat echt veel makkelijker nu.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top