Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muis om (vooral) mee te gamen
Dat wil ik zien Biggrin
WTF, je kan macro's instellen... Lijkt net wel een TWK platoon muis.
Dat kan toch met iedere muis waar software bij geleverd is?
Yup. Maar wat zijn nu handige macro's voor bf?
Ik heb een tijdje een revive macro gehad. van de duimknoppen was de meest verre de macro. Nu al een hele tijd niet meer in gebruik omdat ik graag afhankelijk van de situatie zelf beslis hoeveel health ik erin wrijf.
Voor de rest geen flauw idee wat handige macro's zijn.
Ik gebruik het liefst gewoon helemaal geen macro's. Dan gebruik je namelijk gewoon dingen die niet zo bedoeld zijn. Je speelt de game op een manier hoe het niet bedoeld is. Of het nu een macro is om je recoil eruit te halen of een macro voor wat dan ook, zo is het gewoon niet bedoeld. Want waar trek je dan de grens hé? Als een macro goed werkt voor bijvoorbeeld reviven, dan is de drempel ook een stuk lager om het voor andere doeleinden te gaan gebruiken... Waarmee ik hier niet impliceer dat mensen dat doen, maar ik kan me zo voorstellen dat er mensen bij zijn die denken Oh, wel makkelijk zo... Even dit in programmeren.. Lame. 
Typisch een opmerking van een console noob  Puh2

Ik heb er even naar gekeken of ik het handig vond maar kon niks, op een revive macro na, niets bedenken dat handig kon zijn. Daarnaast ben ik zelf vingervlug genoeg om een revive te doen en weer terug te switchen.

Later zag ik inderdaad recoil macro's maar dat ging me toch een stapje te ver. 
Dat is niet waar. Op de console heb je ook genoeg piemels die het spel niet spelen zoals het niet bedoeld is. Neem bijvoorbeeld van die paupers die XIM4 aansluiten. Kunnen ze op de Console met een muis en toetsenbord spelen. Das pas triest Wink Die knakkers verfoei ik net zo hard als de mensen die met macro's moeten spelen.
Ik ben echt te naief voor dit soort dingen. Ik ga er altijd van uit dat mensen betere skills dan mij hebben. Recoil macros, muis en toetsenbord aansluiten om tegen mensen met controller te spelen. Het zijn allemaal dingen waar ik niet eens aan denk.
Je bent te goed voor deze wereld Hippo! Haha mooi man. En zo moet je ook vooral blijven denken, want anders erger je je alleen maar kapot.

Op de console heb je wel meer dat je gewoon denkt dat mensen gewoon goed zijn. Echt cheaten kun je daar niet, behalve door zo'n kastje aan te sluiten. Maar zoveel mensen hebben dat nu ook weer niet. Merendeel zit gewoon lekker achterover op zijn bankje te gamen. Dus daar heb ik dan ook meer lol en kan ik inderdaad ook meer zeggen; damn die dude outplayed me gewoon hard.

Op de PC is het gewoon te makkelijk om te cheaten omdat het een open platform is. Je kunt van alles doen om te cheaten. En de meeste echte fans zullen wel niet cheaten, maar je blijft gewoon altijd argwanend. Kijk maar eens op Youtube en verwonder je maar eens wat er allemaal kan. Recoil-macro's zijn nagenoeg niet te detecteren omdat er inderdaad mensen zijn die dit ook gewoon met hun hand kunnen. Dus hoe ban je die lui? Kan niet. Dat is het hele probleem. Daarom zullen er ook veel mensen zijn die het gewoon gebruiken omdat niemand je er op kan betrappen. Zelfs niet als je streamt of footage opneemt.

Maar goed, we gaan een beetje offtopic in dit topic. Goede muis lijkt mij: Final Mouse. Die wil ik nog wel eens bestellen ondanks dat ik net een nieuwe Kone XTD heb.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top