Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muis om (vooral) mee te gamen
Net besteld:

http://www.func.net/en/products/ms-3-revision-2/
Ik ben benieuwd naar wat je van de muis vind! Smile Mijn muis bevalt me tot nu toe goed moet ik zeggen. Blij dat ik deze genomen heb. Het rubber zorgt dat ik (zelfs met mijn zweethanden) eigenlijk altijd wel grip heb op de muis. Ook ligt hij lekker in de hand en beweeg het niet erg zwaar, zoals met de G5 als je de gewichtjes er in hebt.
De software is ook uiterst gebruiksvriendelijk en mocht je het per se willen, dan kan je zowel de knoppen aan de linker- en rechterkant programmeren.
De knoppen zijn dan wel kleiner ten op zichte van een goede ouwe IntelliMouse Explorer, waardoor de knoppen rechts (voor mij, want rechtshandig) wat lastiger te gebruiken zijn, anders had ik back op links en forth rechts gedaan.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik heb een Razer Deathadder 2014. Enorm content van eigenlijk. Was wel niet goedkoop.
(20-02-2015, 11:30)CptChaosNL Wrote: Ik ben benieuwd naar wat je van de muis vind! Smile Mijn muis bevalt me tot nu toe goed moet ik zeggen. Blij dat ik deze genomen heb. Het rubber zorgt dat ik (zelfs met mijn zweethanden) eigenlijk altijd wel grip heb op de muis. Ook ligt hij lekker in de hand en beweeg het niet erg zwaar, zoals met de G5 als je de gewichtjes er in hebt.
De software is ook uiterst gebruiksvriendelijk en mocht je het per se willen, dan kan je zowel de knoppen aan de linker- en rechterkant programmeren.
De knoppen zijn dan wel kleiner ten op zichte van een goede ouwe IntelliMouse Explorer, waardoor de knoppen rechts (voor mij, want rechtshandig) wat lastiger te gebruiken zijn, anders had ik back op links en forth rechts gedaan.

Ik snap niet waarom jij nog steeds post? Ik probeer jouw topic te kapen. Geef nou gewoon op.
Lol Puh2
(20-02-2015, 14:40)TheLastOttoman Wrote:
(20-02-2015, 11:30)CptChaosNL Wrote: Ik ben benieuwd naar wat je van de muis vind! Smile Mijn muis bevalt me tot nu toe goed moet ik zeggen. Blij dat ik deze genomen heb. Het rubber zorgt dat ik (zelfs met mijn zweethanden) eigenlijk altijd wel grip heb op de muis. Ook ligt hij lekker in de hand en beweeg het niet erg zwaar, zoals met de G5 als je de gewichtjes er in hebt.
De software is ook uiterst gebruiksvriendelijk en mocht je het per se willen, dan kan je zowel de knoppen aan de linker- en rechterkant programmeren.
De knoppen zijn dan wel kleiner ten op zichte van een goede ouwe IntelliMouse Explorer, waardoor de knoppen rechts (voor mij, want rechtshandig) wat lastiger te gebruiken zijn, anders had ik back op links en forth rechts gedaan.

Ik snap niet waarom jij nog steeds post? Ik probeer jouw topic te kapen. Geef nou gewoon op.

Ik vraag toch ook, wat jij strakjes van jouw muis vind? Puh2 Dus ik gééf je mijn topic zelfs!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Van die MS-3 heb ik het 1e model eens geprobeerd, toch maar direct weer teruggestuurd omdat het echt een palm-grip muis is. En ik heb toch geen kleine handen. Ik wil die MS-2 nog wel eens proberen. Ik vond toen de software erg degelijk trouwens.

Best leuk trouwens zo'n family topic  Vork
Ik wil zelf nog altijd eens de FK1 en Roccat Kone Pure proberen.
Gisteren opgestuurd, GWar en Fonta are going down!!!!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top