Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Monitor 144hertz
Haha Fonta , ja ik moet inderdaad even kijken of me voeding die kaart aankan zal hiervoor als contact opnemen met hun dan weet ik het zeker?
alleen zal ik voor msi of asus gaan mmmm?
Ik zou ook even kijken of je cpu niet de bottleneck gaat worden van je systeem.

Asus of Msi of een andere merk maakt volgens mij vaak niet zo heel veel uit, zit hem volgens mij vaker in de bundel (krijg je een gratis game ja of nee) en de ene ish oger geclocked en de andere is bijvoorbeeld stiller.

 
Ik ben van de GTX 780 zelf voor de Asus Direct CUII Overclocked variant gegaan. Betaal je wat meer voor maar heb je betere fans, hij is standaard overgeclockt en hij is behoorlijk stil, zelfs als je gamet. Vind ik wel belangrijk. Ik had hiervoor die AMD HD6970 met zo'n reference cooler erop. Nou dan twee van die dingen in je kast en een potje gamen en je kast stijgt op. Was geen pretje.

Maar inderdaad, MSI, ASUS, etc, maakt allemaal niet zo gek veel uit. Allemaal goede merken met goede producten. EVGA is ook erg goed.

Als je CPU al wat ouder is zal die zeker een bottleneck gaan vormen denk ik, maar dat zul je zelf moeten gaan ondervinden. Ben wel benieuwd wat die kaart op een ouder systeem neer zet qua performance.
Mmm ik zal nu niet bepaald blij zijn als ik voor verassingen kom te staan en nieuwe mobo nodig heb haha, ik zal zometeen al eens contact opnemen met de firma en kijken wat ze zeggen.
Ik heb net een mailtje gestuurd en direct antwoord gekregen sneller kan bijna niet [img]images/smileys/hup.gif[/img]
Volgens de meneer van Alternate zou de kaart prima moeten werken in me systeem.
En je voeding is dus ook geen probleem? Je hebt alle aansluitingen er op zitten? Dan zou ik zeggen kopen dat ding, en knallen! Zul je zeker geen spijt van krijgen. Bovendien ben je helemaal klaar voor Hardline als die komend jaar komt.
Ik had altijd het gevoel dat ik nu ook al kon draaien gezien ik de beta had gespeeld en die beter speelde als de beta van battlefield 4[img]images/smileys/bonk.gif[/img]
Ik zal thuis eens overleggen ... zullen me wel weer voor gek verklaren [img]images/smileys/yes.gif[/img]
Bij mij draaide de Battlefield Hardline beta op twee HD6970's echt als kak. Later met twee GTX 780's draaide het wel netjes, maar ook daar haalde ik niet de FPS mee die ik had willen zien. Schijnt dat de beta niet geoptimaliseerd was voor Crossfire/SLI dus moest je een trucje uithalen. 

Ik denk echter wel dat Hardline straks stukken beter gaat draaien. Alle optimalisaties van BF4 worden ook daar in doorgevoerd. Ben wel blij om te zien dat ze zo goed bezig zijn op dit moment en kan echt niet wachten tot het September is dat we de grote BF4 patch krijgen.
Voor de mensen die Sli willen met een GTX 780 de kaarten zijn 120 euro gezakt in prijs!!!!!!!!!!!
120 euro in prijs gezakt? Waar dan? Puh2
De kaart die ik heb, de EVGA GTX 780 Superclocked met reference Nvidia cooler is nog steeds stervens duur.
En ook bij de vraag en aanbod vragen ze er nog 430/450 euries voor.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top