Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Is BF4 dood ?
Pay Day 2 (PD2)! Puh2 Smile Is weliswaar niet zo massive als welke Battlefield dan ook en je speelt - met je team - altijd tegen bots...
Maar aan de andere kant, vind ik de gameplay wel veel leuker, dan Battlefield. Maar goed, het is ook maar net waar je van houdt.
PD2 kan echter nog lang op support rekenen, Overkill heeft aangegeven tot eind 2016 /  begin 2017 support te geven op de game en ook regelmatig nieuwe content ervoor aan te bieden.
Het mooie aan PD2 is ook nog eens, dat je niet alle DLC hoeft te hebben om te kunnen spelen. Kunnen spelen kan altijd (bij heists / maps), hosten kan dan niet, dan moet je de DLC wel hebben.
En je mist dan wat wapens, maar goed, in een sale kun je de DLC dan vaak voor een prikkie scoren.

In CS:GO stikt het van de cheaters? VaC is een van de beste anti cheat systemen die er zijn ter wereld! Valve kan dat echt super integreren in hun eigen games, dan werkt het echt op zijn best.
Wordt je dan gepakt voor cheaten, kun je de overige Valve games ook op je buik schrijven om te spelen. Wink Ben je gebanned in CS:GO, dan kan je TF2 spelen ook vergeten, of eender welke Valve game.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Payday 2 vind ik echt tergend man.

Gister BF3 maar weer eens geïnstalleerd. Maar even kijken of dat nog leuk is vanavond oid Smile
Vanavond bf3? Ben ik misschien ook wel bij. Zal hem bij thuiskomst weer ff installeren. 

Heb getwijfeld of ik payday ging kopen tijdens de sale, maar niet gedaan uiteindelijk. Soieso eerste sale in tijden dat ik niets gekocht heb.
Hier gisteren nog even een kort potje BF3 gedaan.
Ben het nog niet verleerd Puh2
http://battlelog.battlefield.com/bf3/bat...270382331/
Het is denk ik ook maar net wat je van een game verwacht en er van hoopt. Persoonlijk heb ik altijd de voorkeur voor infantry gehad in battlefield. Heb in bf2 op esl zowel conquest als infantry only gedaan en infantry was vaak toch het leukste. Er zijn wel mappen waar je een goede balans hebt tussen vehicles en infantry maar in mijn ogen te weinig.

Op het moment speel ik ook niet veel bf4 maar af en toe een potje tdm of domination is prima Smile

er zijn ook niet heel veel alternatieven naar mijn idee. Ik zou de nieuwe cod nog kunnen proberen, maar de meeste hebben een grote afkeur tegen cod. Samen spelen is toch vaak leuker dan alleen.
(03-12-2014, 16:09)iM0nk Wrote: Het is denk ik ook maar net wat je van een game verwacht en er van hoopt. Persoonlijk heb ik altijd de voorkeur voor infantry gehad in battlefield. Heb in bf2 op esl zowel conquest als infantry only gedaan en infantry was vaak toch het leukste. Er zijn wel mappen waar je een goede balans hebt tussen vehicles en infantry maar in mijn ogen te weinig.

Op het moment speel ik ook niet veel bf4 maar af en toe een potje tdm of domination is prima Smile

er zijn ook niet heel veel alternatieven naar mijn idee. Ik zou de nieuwe cod nog kunnen proberen, maar de meeste hebben een grote afkeur tegen cod. Samen spelen is toch vaak leuker dan alleen.

COD?
https://www.youtube.com/watch?v=xoMgnJDXd3k
Heb je een beter recentelijk alternatief?
Uhhhmmmmmm... NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN Clown
Of gewoon Battlefield 4 spelen Biggrin
(03-12-2014, 16:59)iM0nk Wrote: Heb je een beter recentelijk alternatief?

Als je infantry vaak het leukst vond van BF4 dan zou je CS is kunnen proberen. In het begin een hele lastige game voor de meeste maar als je het schieten eenmaal door heb dan is het best leuke game Smile


Het mooiste met CS zou dan zijn dat je minste met 4 mensen ben anders ben je veel te afhankelijk of je in goed of een slecht team komt.
Ik heb CoD wel, op de PS4. Afgelopen Maandag en Dinsdag nog mee vermaakt. Die game wil je niet op de PC spelen daar er ontiegelijk veel bugs in zitten. De muis voelt raar aan, etc. Weet niet of dit inmiddels al is verholpen maar dat zou voor mij het plezier vergallen in die game.

Op de PS4 issie wel leuk, maar je merkt wel dat er typische CoD speulers in zitten. Zodra ze je zien rammen ze op de thumbstick en gaan ze op de grond liggen. Ondertussen kunnen ze jou vol onder vuur nemen en jij hen niet. Dus ga je sowieso dood. Ik zal even een filmpje posten zo van een potje CoD
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top