Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier!
Ja wil je wel even helpen, geen probleem. Is wel de vraag of jouw systeem het gaat trekken. Zeker als je er ook nog op gaat gamen. Maar dat moet je gewoon even proberen. Bij mij ging BF4 en CoD: Ghosts op sommige stukken niet echt; maar het zou kunnen dat ik destijds besloot dat het niet goed ging omdat ik rond de 100 frames toch wel wilde halen. Zou goed kunnen dat als je max 60 frames wilt halen of zo, het voor jouw prima werkt. 

We testen het wel ff!
(06-10-2014, 13:52)Rice Wrote: Ja wil je wel even helpen, geen probleem. Is wel de vraag of jouw systeem het gaat trekken. Zeker als je er ook nog op gaat gamen. Maar dat moet je gewoon even proberen. Bij mij ging BF4 en CoD: Ghosts op sommige stukken niet echt; maar het zou kunnen dat ik destijds besloot dat het niet goed ging omdat ik rond de 100 frames toch wel wilde halen. Zou goed kunnen dat als je max 60 frames wilt halen of zo, het voor jouw prima werkt. 

We testen het wel ff!

Games die ik het meeste speel zijn PayDay 2, Diablo III en heel af en toe Project CARS of Assetto Corsa. BF4 streamen doe ik niet, doen er al genoeg hier, daarbij denk ik niet dat mijn PC dat trekt. CoD speel ik gelukkig niet. Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik noemde die games even omdat die vrij CPU heavy zijn. Bij die games merk je een behoorlijke drop in frames als je gaat transcoden met diezelfde CPU. Als dat op een gegeven moment ondragelijk gaat worden is een capturecard een betere optie en dan streamen op een andere pc of laptop Smile
Ik zal echter niet al te veel streamen, dus ik denk ik niet dat ik een aparte capture card ga kopen en die in een ander device ga stoppen, zoals jij hebt gedaan, hahaha! Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(01-10-2014, 14:27)Rice Wrote: Ik zou je microfoon op de stream pc aansluiten en daar ook teamspeak op draaien. Heb ik ook. Middels een mixer kun je dan toch nog naar je geluid luisteren.

Een andere manier is dit installeren op de huidige pc:

http://vb-audio.pagesperso-orange.fr/Voicemeeter/

Daarmee kun je je audio 'noise-gaten'. Een van de beste programma's daarvoor.

Na veel klooien toch maar besloten om een mixer (Behringer XENYX Q502USB mixer) te kopen. Bevalt goed alleen heb last van ground loop. 
Ik zag volgens mij op OBS forum dat jij ground loop isolators er tussen hebt gezet.
Welke heb jij en waar hen je ze gekocht?

Thnx
Leuk dingetje die mixer! Is precies genoeg voor 2 apparaten.

Grounloop isolators kun je gewoon bij Bax-shop bestellen:

http://www.bax-shop.nl/overige-rand-appa...p-isolator

Moet je wel even kijken hoe dat met jouw aansluitingen komt want je gaat van die grote jackplugs dan naar RCA moeten.
Binnenkort ga ik op 720p en 60fps streamen. Kijken hoe dat gaat. 1080p 30fps is best wel tergend sinds dat 60fps overal wordt geïntroduceerd. 
1080p met 60fps is dan natuurlijk nog mooier, of kan dat niet wegens te zwaar voor CPU/verbinding? 
Is prima mogelijk, maar dan heb je een beest van een rig nodig die dat aan kan. Je moet zowel kunnen recorden, transcoden als broadcasten in 1 en dat vraagt een berg aan resources.
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Volgens mij is dat het hele probleem niet... Twitch is het probleem.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top