Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier!
(08-02-2016, 13:40)Rice Wrote: Die thread is leuk als je 1400 dollar hebt om zo'n capture card te kopen die 144hz aan kan. Voor de rest staat er niet echt iets nuttigs in eigenlijk. Die shit met het fullscreen renderen van je game capture heb ik ook al eens geprobeerd back in the days. Je denkt dan dat dat geen impact heeft op je CPU/GPU maar niets is minder waar. Behoorlijke impact heeft het en het is echt een hele smerige workaround die meer nadelen heeft dan voordelen. Ik raad het absoluut niet aan. Hoe ik dat destijds gedaan heb is Dxtory kopen en dan laten lopen zonder te recorden. Je kunt van die output van Dxtory in VLC selecteren en dan heb je beeld. Je kunt dit dan fullscreen op je tweede monitor zetten (wat je capture card dan is) 

Ik gebruik eigenlijk nooit Vsync omdat dat input lag geeft. Neem de tearing al jaren voor lief als het maar niet TE erg gaat worden hehe. Ik merk op mijn stream en opnames tot nu toe nog niet echt tearing of zo!

Meer donaties scoren dus! Bierstream, anyone? Shiny
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Haha 1400 euro voor een capture card! Ongelooflijk toch. Maar ik zou hem wel super graag willen hebben eigenlijk ja. Misschien dat er in de toekomst nog  capturecards komen van hetzelfde caliber maar dan goedkoper. Het ding is namelijk dat je dan helemaal geen screenclone meer hoeft te hebben, dan kan ik gewoon een DVI-D splitter (heb ik wel liggen) gebruiken. Twee kabels 1 naar de capture card en 1 naar de monitor en je hebt 144hz zonder clone. Dat is de ultieme setup man.

Misschien is er ergens op Ebay een Chinees die die shit na gemaakt heeft voor minder knaken
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top