Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Help coolereks aan Overwatch!!!!
Jongens!!! Kom! Verenigt uw allen voor deze goede daad. Coolereks is nog te jong om zelf geld te hebben en wil toch graag Overwatch spelen. Als wij nou allemaal 2,50 euro doneren dan zijn wij al gelijk klaar. Wat is nou 2,50 euro? Dat is gewoon een patatje oorlog. Daarvan geniet jij 15 minuten, maar coolereks zal urenlang genieten van Overwatch. 

Ik zou hierbij een donatie artikel willen zien naast andere producten. Graag uw aandacht hiervoor.
SINTERKLAASJE KOM MAAR BINNEN MET JE KNECHT!
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Pompom Pompom Pompom
Harstikke leuk idee, maar praktisch gezien niet echt haalbaar om dat via de donatieshop in te regelen.
Daar moeten we even iets anders op verzinnen.

Ik stel voor dat @TheLastOttoman of iemand anders zijn paypal adres ter beschikking stelt waar we wat naar over kunnen maken en dan hier in het topic bijhouden op hoeveel we al zitten.
Quote:Ik zou hierbij een donatie artikel willen zien naast andere producten. Graag uw aandacht hiervoor.

Grapjas.... Puh2

Maar als coolereks oud genoeg is voor Overwatch lijkt hij me ook oud genoeg voor een krantenwijk. Toch?
Kickstarter een idee? Clown
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Zo is het BVK. Die kerel kan zijn eigen boontjes wel doppen of moet leren zijn eigen boontjes te doppen. Toen ik een klein kereltje was kocht ik ook een Voodoo 1, later een Voodoo 2 en Riva TNT2 van mijn schraal verdiende centen.
Ach, ik zie de Otto-humor™ er wel van in! Puh2
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Topic gesloten: Hij heeft Overwatch Smile
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top