Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grand Theft Auto V on it's way!
om*

Je hebt niet alleen Engelse les nodig maar ook nog Nederlandse zo te zien Puh2
(10-05-2015, 02:56)JoSchaap Wrote: wij zitten al een tijdje in een eigen crew maar dat maakt verder niets uit Smile

adden mag alltijd Smile

vannacht een leuk moment gehad met mijn eerste heist. let vooral op de timeleft rechtsondering (ik had gefaald met de paradrop)

https://www.youtube.com/watch?v=zmN7ZlqcvGY

Oh, is dat een BuG crew of is dat een andere? Smile


(10-05-2015, 11:34)Fonta Wrote: om*

Je hebt niet alleen Engelse les nodig maar ook nog Nederlandse zo te zien Puh2

Nederlands*

Ga je met hem mee dan? Puh2 Als je toch zo over de grammatica valt... Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Haha, mijn Engelse grammatica is inderdaad om te huilen Eerie 
Fonta , dat ik zo slecht nederlands typ komt doordat de scholen het zelf niet meer weten en alles hierbij verschilt Facepalm
Gister even gekeken of er al goedkope steam keys waren maar de prijs ligt nog erg hoog. Logisch ook natuurlijk. Maar zodra het goedkoper wordt wil ik wel eens kijken of ik deze game ook op de PC ga aanschaffen. 
YOLO crew Smile

Met onder andere de 'Paradox plaza' bende Wink
Haha ja lekker is dat he! Of bij die ene heist dat je moet parachute springen. Als je dan ergens te hard neer komt en je bent dood kun je alles opnieuw doen...
(06-11-2014, 18:27)bvk Wrote: Inderdaad! Ik heb de game altijd links laten liggen vanwege de third person besturing, terwijl het spel zelf leuk genoeg is.

Dus deze gaat er bij mij nu ook wel komen denk ikSmile

En 3 jaar later is het er eindelijk van gekomen! En ik kan zelfs met treintjes rijden Puh2

[Image: JzGluGbh.jpg]
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top