Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grand Theft Auto V on it's way!
Grrrr Frown 

Dan mag ik toch hopen dat het een goede port wordt deze keer. Ze hebben er tijd genoeg voor gehad lijkt mij. Maar goed, liever langer wachten dan een release met ellende! 
Ik wacht de reviews en de reacties af mbt performance e.d. Als die goed zijn, ga ik het overwegen om de game te halen, wordt dan wel gelijk een stuk groter hoor! Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Vind het nog steeds in en in triest dat het zo lang moet duren.
Zeker nu de release bijna gelijk is met die van BF Hardline en die game zeker omdat ik GTA V op de ps3 heb mijn voorkeur geniet.
Als de heist GTA online nu echt op de kaart gaan zetten is het misschien toch wel het overwegen waard.
Ik heb nog steeds erg veel lol met GTA 5 online, zelfs zonder heists, maar kan niet wachten tot de heists komen. Inderdaad voor de PC gamers erg jammer dat het wéér uitgesteld is. Hoewel ik wel moet zeggen dat ze het waarschijnlijk wel met een reden uitstellen. Ze willen hoge kwaliteit. Maar waar het wachten nu dan weer op is?

Kan jullie wel alvast aanraden om steeds lekker een eigen invite only server op te zetten. Anders kom je in de open wereld met al die random gastjes en die schieten je constant af. Heel vervelend.
Als daar dedicated servers voor beschikbaar komen, zal ik zorgdragen dat er op zijn minst 1 invite only draait op de dedicated server van BuG. Smile
Kunnen we altijd nog kijken hoe populair het is e.d. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik zal vandaag of morgen ff een filmpje maken/streamen met GTA 5. Wij hebben namelijk een tactiek om redelijk veel knaken binnen te halen en die wil ik wel met jullie delen. Ik weet alleen niet of het tegen die tijd nog beschikbaar is. Het is niet ECHT een glitch namelijk maar meer slim zijn in het spel Smile Je kunt namelijk op een bepaalde manier een auto inleveren bij Los Santos Customs, en door een bepaalde actie uit te voeren wordt deze wagen ipv 21k 34k waard. Dat tikt lekker aan. Wij hebben er een hele strategie omheen bedacht zodat je allemaal van deze auto's in je garage kan plempen.
Kijk eens jongens! Mijn eerste Youtube video met daarin een tip om snel geld te maken in GTA 5 Online. Is een tip die ik zelf dagelijks gebruik tussen de missies en races door om zo toch en extra beetje geld te hebben. Want geld kun je wel gebruiken in die game!

https://www.youtube.com/watch?v=VPLfa42vO_M
Hopen dat dat ook lukt op de pc versie.
Als het goed is werkt het gewoon crossplatform dus ik denk het wel! Tenzij ze het tegen die tijd er uit gehaald hebben, maar lijkt me niet. Is gewoon een game mechanic dit.
Nou triest nieuws voor de mensen die op de PC versie van GTA 5 wachten; de PC versie is wederom uitgesteld. 14 April zou het nu moeten verschijnen.

Voor de mensen met een console wél goed nieuws; 10 maart kunnen we los met de Heists! Zeer benieuwd en als het tegen die tijd uit is ga ik ZEKER gamen en ga dit ook streamen. Ik heb toch al de nodige uurtjes in GTA 5 zitten. Zéér vermakelijke game en online ook zéér tof met een groepje vrienden. Ben benieuwd of de heists zo leuk gaan zijn als men doet vermoeden.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top