Thread Rating:

  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forum dingetjes erbij en mobile terug
Via het Gebruikers CS (User CP) kan je nu je Origin id en Steam id opgeven.

Je kan nu topics sterretjes geven en posts van leden "raten" waardoor deze een reputatie op kunnen bouwen.

Deze Origin id, Steam id en reputatie vind je terug in de "postbit".
<<=

Hiernaast is de mobiele versie van het forum weer terug. Biggrin
Goed bezig!
Thx!

Nog een dingetje trouwens:
De icoontjes voor de topic titels functioneren nu al link naar het laatste bericht in het topic.
Dit op verzoek van bvk.

[Image: tt9CY7e.png]
Netjes
Wederom weer goed gedaan, thanks!!!

Pompom
Het zou helemaal top zijn als de Steam ID een URL krijgt naar de steamcommunity.com pagina van die user, hier zijn scripts voor te vinden op het web. Ik weet niet of de Origin ID's naar iets vergelijkbaars gaan, maar dan zou dat ook eventueel meegenomen kunnen worden. Wellicht kan hiervoor zelfs de plugin MySteam plugin voor MyBB gebruikt worden. Dan wordt het geloof ik ook mogelijk om met Steam in te loggen (mits gekoppeld aan MyBB-account uiteraard), voor een gaming community wel een handige feature, lijkt mij.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Zal Ik naar kijken, het zijn custom fields dus weet niet hoe ik doe 123 kan beïnvloeden
Het kan zijn dat die plugin zelf ook velden aanmaakt in de database ervoor. Dan is het een kwestie van de oude custom profile fields verwijderen en enkel de nieuwe te gebruiken.

Overigens klein (maar irritant) bugje ontdekt: een URL en plaatje invoegen kan nu enkel via de WYSIWYG editor.

EDIT:

Tenminste, dat had ik net... Nu opeens niet? Confused
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Het is geen plugin, het is standaard functionaliteit van MyBB.

Volgens mij is wat jij bedoeld geen bugje. De New Reply en Quick Reply maken gebruik van de WYSUWYG editior, als je helemaal rechts op de knoppen balk op het icoontje klikt, schakelt hij naar de "normale" editor.
[Image: WE7Ldij.png]
(26-09-2014, 09:47)Fonta Wrote: Het is geen plugin, het is standaard functionaliteit van MyBB.

Volgens mij is wat jij bedoeld geen bugje. De New Reply en Quick Reply maken gebruik van de WYSUWYG editior, als je helemaal rechts op de knoppen balk op het icoontje klikt, schakelt hij naar de "normale" editor.
[Image: WE7Ldij.png]

Ik weet dat het standaard functionaliteit is, maar ik bedoel dat die MySteam plugin wellicht nieuwe velden aanmaakt. Wink
Voor de editor ga ik het even in de gaten houden, lijkt me verstandigste atm.

Wel zijn de update post en preview post knoppen onderaan:

[Image: 8ozdwBY.png]
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top