Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fallout 4
Ik weet 100% zeker dat ik deze week ergens in de Wastelands rond loop.
https://www.youtube.com/watch?v=k3IlHBBGCIw
Ik zou ook eerst new vegas kunnen spelen. Ooit gekocht in een sale, nooit gespeeld.
Zou eerder Fallout 3 spelen dan NV gewoon omdat hij veel beter is als je het mij vraagt.

Btw net ook gekocht en nu aan het installeren Smile
(10-11-2015, 12:04)yrew Wrote: Ik zou ook eerst new vegas kunnen spelen. Ooit gekocht in een sale, nooit gespeeld.

Jeemig, dat is nog minder dan mij met die paar minuten dat ik gespeeld heb.... Wel de PC versie? En waarom heb je nooit gespeeld dan?

Aangezien er nergens iemand rept over bugs of vastlopers ben ik zojuist ook maar tot aanschaf overgegaan Smile BF4 en Trainsimulator staan nu naast het bier voorlopig in de ijskast zeg maar!
3 heb ik al gespeeld. En NV heb ik gekocht want steam sale.
Leuk spel Yes

Maar 2 uurtjes gespeeld, want moe, maar ik hier ben ik wel even zoet mee! Wel even wennen weer, er zijn veel dingen om te leren qua beste aanpak. Maar dat went snel genoeg denk ik, morgen uitgeslapen weer lekker verder spelen Smile


Edit: Zo, topic maar even verplaatst naar RPG's, van een "animo check" is ondertussen geen sprake meer... Wink
Wel jammer dat het single player only is. Als het co-op had, had ik hem zeker willen kopen, nu het sp only is, weet ik niet of ik geld eraan ga uitgeven, eigenlijk. Had graag met mede BuGGers willen spelen.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

En multiplayer was nog mooier geweest natuurlijk, maar dat is er nu eenmaal niet. Nu kletsen we er over op TS en dat is ook leuk, genoeg ervaringen om uit te wisselen Smile
RPG-games speel ik liever als co-op dan, eigenlijk... :p Ik zie een RPG-achtige game niet gauw als team vs team gespeeld worden. Co-op is dan genoeg multiplayer. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Team versus team, wie heeft het daar over dan? Ik doelde zelf op een MMORPG idee waarbij de enemy's dan eventueel AI zijn en de spelers elkaar niet kunnen killen.. Wink
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top