Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fallout 4
Wie o Wie heeft er zin-aan Fallout 4?

Nu 15 uur lang -40% op http://www.kinguin.net/ dus voor €35.99, das geen geld toch?
Ga hem zeker halen.
Word voor mij GoTY debk ik.
Hij lijkt mij zeker ook wel weer eens leuk, ik vond nummer 3 in ieder geval een vermakelijk spel. Behalve dan de buggy code en vastlopers, dus ik wacht van deze eerst even de review af...

Ik heb het dan over de pc versie, de Vegas versie voor de Xbox360 die ik ook heb heb ik na een paar minuten al weer aan de kant gelegd. Niet te spelen met een controller voor mij. Gelukkig had ik die 2e hands gekocht en valt de "schade" dus mee Wink
Deel 1 en 2 veel gespeeld. Deel 3 maar 1.5 uur ofzo. Dus ik kan nog vooruit Wink
Ik weet het nog niet met deze game. Iedereen is er lyrisch over maar het heeft mij nooit echt zo gelegen. Ik heb het ook nooit echt gespeeld om de simpele reden dat hij mij niet genoeg prikkelt om de game te gaan spelen. Ik denk dat een boel mensen mij voor gek verklaren want ik weet wel dat deze games door heel veel mensen als een van de beste games gezien worden. Wie weet toch maar eens proberen dan?
Tsja, als het je echt niet ligt dan is het best zonde toch? Ik koop zelf ook alles wat los en vast zit op game gebied, maar probeer me zelf wel te behoeden voor miskopen. Daarmee bedoel ik niet dat ik probeer slechte games te vermijden, want Skyrim, GTA V, Total War series, kun je moeilijk slechte games noemen, maar ze boeien me gewoon niet (lang) genoeg. (Heb van het voorgaande wel redelijk wat in de bibliotheek zitten)

Fallout 4 was ik tot nu toe met een schuin oog naar aan het loeren, maar nu de release dichterbij komt, denk ik wel dat ik hem ga halen. Heb 3 best veel gespeeld, de setting ligt mij wel.
Fallout 3 meer dan 100 uur gespeeld en FO:NV een stuk minder maar nog wel 30+ uur.
Je moet het ook spelen als een RPG en niet als een Shooter want dan gaat het het nogal tegen vallen.
Het mooie aan FO3 is het verkennen van de spel wereld want de main quest speelt zich maar af op 25% van de map en in FO:NV werd je gewoon gedwongen om een bepaalde richting op te gaan en daarom IMHO minder leuk.
Inderdaad, je speelt het gewoon als RPG met shooter elementen. Net zoals de STALKER serie wat een beetje hetzelfde idee is. Lekker rondstruinen op de map en je dingen zoeken/doen, "kletsen" met AI personen en (regelmatig) wat afknallen wat jou naar het leven staat.

Dat iig met FO3, NV heb ik na een paar minuten al weer weggelegd wegens het niet met een controller kunnen omgaan... Wink
Net ff een stukje gameplay van gamekings zitten kijken en besloten dat ik deze game nodig heb.
LOL, "nodig" hebt, anders heeft het leven geen zin meer? Puh2

Maar ik ben benieuwd naar de PC reviews, hopelijk gaat dat wat beter dan op de consoles qua framerates. En is het hopelijk ook een beetje bug vrij...

http://tweakers.net/nieuws/106212/fallou...soles.html
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top