Thread Rating:

  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fairfight ban FringillaX-NL
Geen dank, ik hou jullie graag op de hoogte Smile

Op dit moment is hun server verandert kwa naam.
ChameleonSlayer heeft amper rechten en wordt erg in de gaten gehouden.
Tweakers zegt hem een kans te willen geven..

Jammer dat hij na 2 community's nog steeds een kans krijgt..

Hij is als het goed is gestopt met DDOS aanvallen op onze BF4 server nadat ik hier mijn eerste post had gepost.
Daarna hebben wij wel last gekregen van DDOS aanvallen op onze Teamspeak server, schijnbaar wilt hij daar toeslaan.

Wij hebben vandaag een anti-DDOS systeem geregeld.
Als wij de komende dagen weer een indicatie krijgen dat hij het probeert dan gaat mijn pa (werkt bij de Politie) een aangifte indienen tegen ChameleonSlayer. Hierbij wordt dit onderzocht door de politie zodat justitie bewijs krijgt.
Als er dan bewijs is dan kan hij een flinke boete ontvangen, ook gebruikt hij elke dag hasj wat ons mee zal helpen.

Dit is dus ook een waarschuwing voor hem, wij nemen het echt serieus zoals je ziet.
Hopelijk komt het niet zo ver en kunnen wij netzoals jullie dit onderwerp sluiten.

Xantilyst
Het is inderdaad te hopen dat het niet zover komt. 
Geen idee of hij hier mee leest, indien wel, dan zou ik als ik in zijn schoenen sta de waarschuwing van harte nemen en kappen
met de onzin die hij naar mijn mening zelf heeft veroorzaakt.

Hopelijk voor hem weet hij zich bij Tweakers wel te gedragen.
Zo niet, dan zal hij daar waarschijnlijk ook snel weg zijn.

Ik denk sowieso dat je geen cheaters in je community wilt. Daar krijgt namelijk heel je community een slechte naam van. En dat wil je gewoon niet.
Daarom hebben wij ook de regel dat als je betrapt wordt, je gedag kan zeggen tegen BuG.
Die mentaliteit heerst in elke clan wel. Ook op communities als Tweakers, des te vreemder ik het vind dat hij aldaar toch een kans krijgt. Nou ja, het zij dan zo, blij dat wij geen Tweakers "vlag" gebruiken.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(05-11-2014, 17:34)Rice Wrote: Ik denk dat deze jongen last heeft van de ziekte 'borderline'. Hij kan glashard liegen, zelfs emoties tonen zijn voor hem geen probleem om zijn leugens kracht bij te zetten. Hij is niet alléén vervelend bezig, ik denk dat het gewoon een ziekelijke drang is van hem.

Fijn dat dit toch even gemeld wordt. Wij hadden het hoofdstuk allang afgesloten. Vind het wel jammer, want ondanks dat het een leugenaar is was het een aardige gast. Maar goed, met zo'n cheater samenspelen wil niemand. Al helemaal niet als hij je gewoon dubbel bedonderd. Dus én het cheater én het glashard liegen en ontkennen.

Edit: Name en shame is niet nodig.
Dit begint een beetje op een heksenjacht te lijken... De persoon in kwestie zien of horen we hier niet meer en natrappen heeft weinig zin. 


Dit topic heeft dan ook weinig nut meer en wordt bij deze gesloten.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top