Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diablo 3
Misschien dat ik het spel wel koop en ga starten met een crusader (25 maart).
Zo net via Blizzard US store de game als ''Gift'' Gekocht voor 30€.
Ga straks direct beginnen met een Crusader omdat het er gewoon vet uitziet en ik heel erg benieuwd ben naar Act V
Ik zit er ook aan te denken om hem te kopen, maar eerst maar eens act 4 uitspelen.
 
Ik ga hem van het weekend ook maar eens kopen denk ik. Smile Ik pak hem wel via kinguin.net, dan is ie net geen 28 euro.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

toevallig eergister met wat BuG-ers een nieuw char gestart met zn drieën met de stream open, toch grappig om met een groepje je char te levellen Smile

2,5 uur footage: http://www.twitch.tv/joschaap/b/515735978

Puh2
 
Zal vanavond eens even kijken naar de gameplay Smile
hehehe:

[Image: HellYeah_weaponvariety_en.jpg]
Kleine revive van het topic, ben gewoon eens nieuwsgierig. Is wat jullie betreft de game over of spelen jullie nog regelmatig?
Ik heb zo mijn vlagen eigenlijk, waarin ik het speel. Dankzij collega's zit ik er weer vol in en speel dan ook regelmatig weer.
Zou het tof vinden om eens met jullie te spelen, vond het erg tof om dat bijvoorbeeld met Killerbeuker te doen van de week. Ik hoop echt dat dat vaker weer gaat gebeuren, danwel met iemand anders, want de game is sinds 2014 weer veel veranderd en zeker in positieve zin!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top