Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Details en reglement BuG loterij, gesponsord door: VanKleven BV
Rainbow 
Beste BuGers,

Zoals jullie weten komt er een leuke loterij voor de VIP's!

Deze is sponsored door: https://vankleven.com
 
                                                     [Image: logo_vanklevenbv_com.jpg]



Er is voor €500 aan prijzen beschikbaar gesteld en dat zijn:

1e prijs:
1x Maxnomic Dominator Black Gaming Chair

2e prijs:
Logitech G413 Carbon Gaming Keyboard

3e prijs:
Logitech G403 Gaming Mouse

4e prijs:
Steelseries Qck Gaming Mousepad


De inschrijvingen gaan open op 1 October met de ingang van het nieuwe kwartaal en zullen sluiten op 14 October.
Dit zou meer dan genoeg tijd moeten zijn om je plekje te bemachtigen.

Om ervoor te zorgen dat het allemaal eerlijk verloopt, hebben we een aantal regels opgesteld.

- Admins + sponsor zijn uitgesloten van deelname
- Je moet minimaal 1x eerder voor de loterij VIP geweest zijn EN op het moment van de loterij VIP zijn.
- Bekend zijn op onze Discord/Teamspeak (dat je dus geen volkomen wildvreemde bent)

Dit om te voorkomen dat random volk VIPs gaat afnemen en er vandoor gaan met de prijs.
Dit word door de hele administratie gechecked!
Iedereen die aan die voorwaarden voldoet kan 1x meedingen naar een prijs.
Dubbele accounts = automatisch BAN!

Hoe zal de trekking verlopen?
Iedereen die in de nieuwe periode een VIP membership aanschaft, krijgt vanuit onze Woocommerce back-end een nummer toegekend op basis van tijd van doneren.
Dat nummer krijg ik van BvK direct uit de administratie door en dat zal ik hier in dit topic zetten zodat iedereen weet, welk nummer dat er bij welke naam hoort.

Dus je naam + is ordernummer FIXED!

Op de avond van 14 October, rond 20.00 zal ik via een Facebook Live Event samen met Marloes (ja ja, die betrekken we er ook bij) de nummers.
1e keer voor prijs 4, 2e keer voor prijs 3 etc. You get the drill.

Na de trekking heb je 5 dagen om jezelf op dit topic bekend te maken (zodat we weten dat je het bericht gelezen hebt) en bij mij bekend te maken door me te mailen op [email protected]

In die mail heb ik de volgende gegevens nodig:
Lotnummer, nickname, naam, adres en e-mailadres.

Maak je jezelf niet bekend binnen die 5 dagen, of mist de mail de volgende gegevens, dan trek ik de volgende dag een ander voor die prijs.

Vrij simpele regels, don't fuck up!


Alle pakketten (op de stoel na) zullen via DHL verzonden worden naar de winnaars , met verzekering.

De stoel zal via DPD verzonden worden vanwege het MASSIVE formaat en gewicht. Ook deze, verzekerd Smile


 
                                                                                 May the best BuGer win!

 
                                                                    [Image: prize_draw.jpg]
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Hier vast de post met deelnemers:

1.  Anubis
2.  Cornelison
3.  Morthan
4.  Chilled
5.  TheLastOttoman
6.  Dr.Paranoid
7.  Bartbaric
8.  Dacuu
9. W4xWe4zl3
10. CptChaos
11. Gwar04
12. Duckiee-Duck
13. Hoogheemraad
14. JoSchaap
15. Pykow
16. Konjo
17. Killerbeuker
18. Rice_NL
19. Pimmuz


 
En de winnaars zijn:
 
Muismat:                1. Anubis
       Muis:                      9. W4xWe4zl3
  Toetsenbord:           5. Ottoman
     Stoel:                     2. Cornelison
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Iedereen doet uiteraard mee voor de mousepad haha.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Wil alles winnen Smile!
Het zijn allemaal handige prijzen voor gamers Smile
Leuke actie! Smile
Net vip geworden Bloos
@Gwar Nice! Dan voldoe je iig aan de vereiste dat je minimaal 1 keer eerder VIP bent geweest! Biggrin
Willen mensen aub ophouden met doneren? Zo maak ik geen kans natuurlijk!!!  Frown
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top