Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Tweakers Gamescom express
Een vriendin van me gaat met die trein, ikzelf ga met mn broertje een dag eerder, en met de auto Smile
dan zijn we er tenminste al voor de deuren open gaan en doordeweeks is het vaak net even iets langer te doen kwa wachttijden.

mocht je hier heen gaan reken erop dat je voor de grote namen vaak 2 a 3 uur in de rij staat en je bij 18+ games NIETS te zien krijgt tot je aan de beurt bent (dichte hokken, ivm duitse wetgeving)



 
Voor de Early Bird korting zijn jullie nu helaas te laat, ik heb zelf in ieder geval ticket #17. Het lijkt me zelf geweldig leuk, de treinreis alleen al.

En als het écht te druk is ga ik Keulen wel in, daar ben ik ook nog nooit geweest. Er zijn vast wel mede Tweakers die daar hetzelfde over denken, heb je alsnog/ook een heel leuk dagje uit[img]images/smileys/wink.gif[/img]
ik wens je veel plezier als ik de verhalen van vorig jaar gelezen en van me broer gehoord hebt.
denk dat je wat infomatie moet inslaan over keulen waar je het beste heen kan gaan [img]images/smileys/puh2.gif[/img]

 
En hier kunnen jullie alvast wat foto's vinden:

https://www.dropbox.com/sh/8e0go6kxaamtt...NvblZE1OSa
Laatste fotos op Venlo toegevoegd, er komt al sfeer in:-)
Goed bezig bart!
Vooral filmpjes maken!~Wink
Filmpjes maken gaat wel, uploaden is wat lastig...Wink
Dat doe je dan vanavond maar als je weer thuis bent Smile
En al nieuwe BuG leden geworven? Puh2
Kweeniet, ik maak wel reclame uiteraard!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top