Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Tweakers Gamescom express
Zie dit topic op GoT: http://gathering.tweakers.net/forum/list...es/1583120

In het kort, Tweakers gaat een poging doen een trein te huren om daarmee naar de Gamescom in Keulen te gaan op 16 augustus.

Lijkt mij heel leuk om mee te gaan en wie weet is dit nou eens een mooie gelegenheid om elkaar als BuGgers nou ook eens te zien. Vorige pogingen tot meetings vielen helaas in het water, maar misschien lukt het op deze manier wel[img]images/smileys/wink.gif[/img]


 
Hmm niet slecht, zou dan misschien ook nog eens willen meekomen! 
Goed idee wel, maar Je weet hoe druk het is op GamesCom he? Voor mensen zoals mij is dat wel een probleem denk ik. Ik kan slecht tegen die inmense druktes. 
(05-03-2014, 16:36)'Rice' Wrote: Goed idee wel, maar Je weet hoe druk het is op GamesCom he? Voor mensen zoals mij is dat wel een probleem denk ik. Ik kan slecht tegen die inmense druktes. 

 

Hehe, je bent niet de enigste. 
Verder las ik in het topic ook dat sommige vroegen om het te verplaatsen naar een door de weekse dag.

 
Ik wens BvK alvast heel veel succes met het opzetten van een submeet voor BuG... Puh2
Ik vind de actie cool, maar of ik eraan ga deelnemen, geen idee. Gamescom trekt me niet; het zal er druk zijn; iedereen wil prijzen winnen (kans dat je wint zal wel klein zijn, een deel kan ook heel klein zijn!) en de prijzen zijn dingen die me toch wel weerhouden om direct ja te zeggen. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ja, tegen die drukte zie ik ook wel een beetje op... Maar het lijkt me wel een dusdanig leuk evenement dat men die drukte dan maar voor lief moet nemen.

Enne, ik ga niets organiseren hoor, dat doet Tweakers al[img]images/smileys/wink.gif[/img] Ik breng het alleen maar onder de aandacht, als je serieus meewil lijkt het me dan ook handig dit op GoT zelf te melden.
 
Lijkt me helemaal niks in de trein zitten, als ik naar Keulen moet pak ik t.z.t. wel de auto!
Jij woont al bekant in duitsland zeker.
Buttcracker wil die prijzen niet winnen. Puh2
Moet zeggen; d'r is wel veel man voor nodig om het te halen: 500 man, vanuit T.net.
Idee lijkt dan wel groots, maar ik denk niet dat het gaat lukken
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

wil je uberhaupt iets kunnen doen, moet je direct bij deuren open daar zijn..
4 uur in de rij staan om 1 game uit te kunnen proberen voor 10 minuten is nagenoeg de standaard.. en inderdaad erg druk. (en dan was ik er op een donderdagochtend..

Vorig jaar op Cologne was het ook niet veel beter. gelukkig had ik toen maar 1 stand op mn lijstje staan en heb ik voor de rest maar een beetje mensen gekeken [img]images/smileys/bonk.gif[/img]

mede door de immense drukte was ik er zo weer weg Smile

 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top