Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Tweakers Express 2016, wie gaat er mee?
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik zag dat de voorverkoop voor abo's in 2014 €60,- was, daarna was het €80,- oid.

Dat vond ik dan weer wel.

Nu een andere post, die idd wat hogere bedragen heeft:

2014: early bird €75,- en regulier €99,-

2015: early bird €85,- en regulier €115,-
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik zou an sich ook wel mee willen, maar moet dan wel even kijken hoe en wat vanuit Dordt.
En ik hou even een slag om de arm wat betreft er mogelijk op me werk gaat gebeuren.
Toch geen vervelende dingen, op je werk, Fonta?

En zoals gezegd; ik heb twee slaapplaatsen beschikbaar; op first come, first serve basis
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Hopelijk niet inderdaad.
https://www.ftm.nl/artikelen/rabobank-wi...ener-klant
http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/ma...-banen-weg
Het is zover; de voorverkoop voor abo leden van Tweakers is aangekondigd:

Quote:Het is geen groot geheim meer dat de Tweakers Express gaat rijden. Voor de derde keer gaan we met een eigen trein van Amsterdam via Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Venlo naar de Gamescom in Keulen. Zoals jullie inmiddels al gewend zijn van ons is dat niet zomaar een trein en niet zomaar een reis. Oh nee, het is veel meer dan dat.

We hebben meer entertainment aan boord dan de vorige keer. We hebben op veler verzoek een social wagon, het Express Café , waar je lekker kan chillen en een drankje doen. Maar Tweakers zou Tweakers niet zijn als we niet meer in de trein hebben gesjouwd dan de vorige keer. Dat alles was niet mogelijk geweest zonder onze main partners Asus, ALTERNATE en NVIDIA; zij zorgen ervoor dat je tijdens de reis de tofste games kunt spelen op de mooiste hardware.

Naast Asus, ALTERNATE en NVIDIA zijn er nog meer bedrijven enthousiast over onze gametrein. Zo wordt de LAN-party-wagon mede mogelijk gemaakt door iiyama en Acer heeft zich verbonden aan het Express Café, waar je even uit kan rusten van al het gamen met een hapje en een drankje. Verder hebben we naar aanleiding van de feedback van vorig jaar een stiltewagon toegevoegd.

Voor mensen uit het noordoosten van het Nederland rijdt een gratis bus (let op: in Eventbrite busplaats reserveren!) vanuit Groningen, via Assen, Meppel en Zwolle naar Utrecht, waar je op kunt stappen.

Ok, je wil mee. Dat kan. Tickets kosten 119 euro, inclusief servicekosten. Maar er is een abo only presale. Jullie hebben de eerste kans om te profiteren van de 30 euro earlybird korting. Vanaf vrijdag 17 juni 12:00 uur is de link te vinden in het presale topic* dat je kan vinden in het ABO forum. Voor de earlybird geldt maximaal twee kaartjes per persoon.

EDIT2:
Zeef heeft wat uitgebreidere info gegeven, omtrent de pre-sale korting en het maximale aantal van 2 kaartjes:
Quote:Dit jaar hebben we één presale prijs waar de abonnees een headstart op krijgen. Daarom 2 per persoon. Om te voorkomen dat iemand met 6 bestellingen 12 kortingskaarten wegsleept. Wink

We gaan steekproefsgewijs controleren.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Top, zit vrijdag vol spanning te wachten op mijn 30 euro earlybird korting Smile.
Jep, ik ook. Smile Al vind ik de fixed price wat raar; stel je stapt in Venlo op, betaal je dus evenveel als iemand die in Amsterdam opstapt, maar je mist de helft (zo'n beetje?) van de rit!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ja gezellie count me in!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top