Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Counter Strike: Global Offensive
Schandalig! Helemaal nog geen topic voor deze game. Ik zal het topic daarom binnenkort aanvullen met extra informatie.

Vraag voor nu: Zijn er nog mensen die dit een beetje spelen?

Ik ben het sinds kort weer een beetje aan het oppakken omdat het gewoon een enorm toffe game van vroegah is, en zeker deze versie is erg leuk om te spelen. Ik ga nu ook weer een paar potjes Deathmatch spelen om even mijn skills weer on par te krijgen.

Wie heeft er zin om eens een paar potjes mee te knallen? Let me know!
Daar ben ik sowieso ook wel voor in. Heb het ook niet voor niets op mijn pc staan Smile 
Er zitten op ts sowieso wel meer die het regelmatig spelen.

Edit:
Eventjes onder het CS kanaal een paar sub kanaaltjes gemaakt.
Het is ook voor mij ff geleden, de game kon mij niet bekoren zoals cs zelf en cs:s dat wel deden. Wat het is, geen idee, maar cs:go voelt anders...
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Het is wel kenmerkend voor het shooter genre op de PC dat deze game nu weer heel populair is.
Na BF4 en Ghost willen de mensen gewoon een shooter die het ''doet'' al zijn er ook de nodige problemen met cheaters.
Ik persoonlijk ben helemaal klaar met ''statische'' shooters omdat ik na BF3 gewoon wat meer verwacht van de gamewereld waarin we met elkaar spelen.
Ik ben daarom ook niet van plan om CoD AW te kopen en ook over BFH heb ik nog grote twijfels want ook de Bèta map vond ik vrij statisch dus ben ik benieuwd wat die game nog meer gaat laten zien.
Gelukkig was er in de nieuwe Rainbow six ook destructie te zien dus er nog hoop dat andere ontwikkelaar het nu ook een beetje gaan oppakken wat  het word wel een keer tijd. 
Ja helaas heb je wel veel cheats voor deze game. Gister met Schaap Levi en Iekue even wat potjes zitten knallen. Eerst wat Deathmatch op een servertje wat wel leuk was. Maar inderdaad daar had je wel een paar gasten bij zitten die óf gewoon ziek goed zijn óf iets gebruiken wat niet de bedoeling is.

Daarna hebben we even een lobby gemaakt en in wat oldskool mapjes lopen knallen. Was best geslaagd en je bleef maar door maaien!
Als er gespeeld wordt ben ik erbij. Is wel vijf jaar geleden dat ik het vaak speelde. Is er een bug lijst/groep/squad op steam die ik kan joinen ? 
Er is in ieder geval een Teamspeak channel waar regelmatig een paar personen inzitten.
Ik neem dus aan als je wil spelen met team dat je ze gerust kunt joinen Puh2
Tsja, zo simpel kan het zijn natuurlijk. Ik zal eens ff kijken. Ben ook weer in de fifa gedoken nu er een volwaardige versie voor de pc beschikbaar is en natuurlijk de patch van bf4 dus denk dat ik er vrij weinig tijd over blijft uiteindelijk. Maar hij staat geinstalleerd dus ik kom wel een keer buurten.
Gisteren met een paar man ook nog CS:GO gespeeld.
Blijft me toch verbazen hoeveel er het spel hebben.
Vanavond wordt het echter Battlefield spelen. 
Ik doe ook mee Smile Speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar CS:GO
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top