Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cheaters op BuG servers
Ik zit op het moment in de BuG TDMserver en er loopt minstens 1 extreem duidelijke cheater rond (instant headshots achter elkaar met sniper, ongeacht of mensen lopen of net de hoek om komen, je kent het wel), maar wat kan ik hier concreet aan doen? Kan ik z'n naam (CommanderHorror) ergens in een lijst gooien met dubieuze mensen?

Hij's ook pas lvl 13, heeft in zo'n game 50+% accuracy op z'n sniper terwijl z'n gemiddelde accuracy volgens battlelog best matig is.

Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets zie, maar het begint nu wel irritant te worden (misschien vanwege de korting op BF4 tegenwoordig?) dus als ik iets kan doen, dan hoor ik dat graag.
We hebben meerdere cheaters op onze servers dit neemt naar mijn idee ook wel redelijk toe kwa aantal.
Van 1 persoon weten we gewoon dat die een VAC status ban heeft , maar zoals je zegt die kortingen voor bf4 zijn cruciaal!
Voor 10 euro krijg je bf4 zowat al en voor een cheater is dit natuurlijk niet heel veel geld voor een shooter.
Ben wel benieuwd of we op de official server een ban kunnen geven?
Nee dat kan niet. Daarom zoeken ze dit soort servers ook op. Ze zoeken ook graag servers op w aar géén killcam is zodat je dus niet kunt zien wat diegene doet nadat hij jou gedood heeft. Op die manier blijven ze makkelijker onder de radar.

Dit soort dingen weet je en zullen altijd zo blijven. Kunnen we niks aan doen. Ik leave dan vaak gewoon de server en zoek een nieuwe. Het is kut dat het op onze servers zo is maar we kunnen er niets aan doen behalve dan de guy in kwestie reporten voor cheaten. Eventueel kun je wel een stukje recorden met shadowplay of zo, tegenwoordig heeft bijna iedereen dat. Plemp je bevindingen op Youtube en hecht deze URL aan het report dat je weg stuurt. Zo deden we dat in de tijd van BF3 ook:

https://www.youtube.com/watch?v=Fbe_aylw...VR0_7uVqwQ

Gelukkig kost reporten en filmpjes posten niks, dus wij zullen altijd van cheaters blijven winnen. Wij kunnen hun vaker reporten dan dat zij BF4 kunnen kopen. Losertjes. 
En verder maar blijven hopen dat Punkbuster en Fairfight ze pakken, het liefst met bosjes tegelijk.
Hm, ok. Beetje jammer maar goed om te weten.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top