Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BuG goes responsive
Het raten van een post gaat nog niet helemaal lekker.

Zodra je een rating toevoegt (via het forum of via een profiel) krijg je de melding dat dit gebeurd is. Deze zit over het hele scherm heen waardoor je niks meer kan. Ook qua styling kan die nog wat beter.

Hetzelfde geldt voor het reporten van een post.
- edit: Rating ren report worden wel opgeslagen maar er wordt hiervan nog geen melding getoond.

En de message editor is initieel te klein bij het versturen van een pm en is daarna ook niet breder te maken via het resizen

De link naar onze bf server op de server page is stuk.

Is het full screen editen zoals je voor ogen had? Deze gaat nu over de volledige hoogte en breedte en val ook over het menu heen namelijk.
- edit: En op mobiel werkt dit danniet lekker omdat je niet meer bij de knoppen kan. 

Bij het versturen van een email naar een gebruiker kun je de editor breder trekken dan de middelste kolom. Als je hem daarna los laat dan kun je hem niet meer kleiner maker......maarrrrr dan moet je dat maar lekker niet doen.

Als ik naar al mijn alerts ga en ik ga naar een volgende pagina, dan zie ik alleen een leeg scherm

Ziet er allemaal netjes uit gozert.
(01-12-2015, 19:12)yrew Wrote: Het raten van een post gaat nog niet helemaal lekker.

Zodra je een rating toevoegt (via het forum of via een profiel) krijg je de melding dat dit gebeurd is. Deze zit over het hele scherm heen waardoor je niks meer kan. Ook qua styling kan die nog wat beter.

Hetzelfde geldt voor het reporten van een post.
- edit: Rating ren report worden wel opgeslagen maar er wordt hiervan nog geen melding getoond.

Raten en Reporten van berichten gaat nu "goed".

Sinds versie 1.8.6 van MyBB is er een bug in gekomen die de modals niet goed sluit.
Als je nu bijvoorbeeld eerst de Alerts modal opent, en daarna een rating of report doet, dan blokkeert de pagina.
De opmaak is voor nu iig wel ok en je krijgt netjes een melding terug.

En de message editor is initieel te klein bij het versturen van een pm en is daarna ook niet breder te maken via het resizen
Moet ik nog mee bezig.

De link naar onze bf server op de server page is stuk.
Uhhhhh OK

Is het full screen editen zoals je voor ogen had? Deze gaat nu over de volledige hoogte en breedte en val ook over het menu heen namelijk.
- edit: En op mobiel werkt dit danniet lekker omdat je niet meer bij de knoppen kan. 
Full screen editen had ik nog niet naar gekeken maar zie nu dat de knoppen op mobiel achter de menubalk verdwijnen. 
Volgens mij is dat simpel op te lossen Smile Op desktop ziet het er prima uit denk ik.


Bij het versturen van een email naar een gebruiker kun je de editor breder trekken dan de middelste kolom. Als je hem daarna los laat dan kun je hem niet meer kleiner maker......maarrrrr dan moet je dat maar lekker niet doen.
Moet ik nog mee bezig.

Als ik naar al mijn alerts ga en ik ga naar een volgende pagina, dan zie ik alleen een leeg scherm
Dit kan ik niet reproduceren?

Ziet er allemaal netjes uit gozert.

Zie quote in blauw.
(01-12-2015, 21:47)Fonta Wrote:
(01-12-2015, 19:12)yrew Wrote: Het raten van een post gaat nog niet helemaal lekker.

Zodra je een rating toevoegt (via het forum of via een profiel) krijg je de melding dat dit gebeurd is. Deze zit over het hele scherm heen waardoor je niks meer kan. Ook qua styling kan die nog wat beter.

Hetzelfde geldt voor het reporten van een post.
- edit: Rating ren report worden wel opgeslagen maar er wordt hiervan nog geen melding getoond.

Raten en Reporten van berichten gaat nu "goed".

Sinds versie 1.8.6 van MyBB is er een bug in gekomen die de modals niet goed sluit.
Als je nu bijvoorbeeld eerst de Alerts modal opent, en daarna een rating of report doet, dan blokkeert de pagina.
De opmaak is voor nu iig wel ok en je krijgt netjes een melding terug.
Fixed

En de message editor is initieel te klein bij het versturen van een pm en is daarna ook niet breder te maken via het resizen
Moet ik nog mee bezig.
Fixed

De link naar onze bf server op de server page is stuk.
Uhhhhh OK
Zal niets met de update te maken hebben maar ik heb het specifiek over https://www.bug-community.com/gameservers/

Is het full screen editen zoals je voor ogen had? Deze gaat nu over de volledige hoogte en breedte en val ook over het menu heen namelijk.
- edit: En op mobiel werkt dit danniet lekker omdat je niet meer bij de knoppen kan. 
Full screen editen had ik nog niet naar gekeken maar zie nu dat de knoppen op mobiel achter de menubalk verdwijnen. 
Volgens mij is dat simpel op te lossen Smile Op desktop ziet het er prima uit denk ik.
Eens op desktop werkt het prima. Je moet alleen geen 32 inch scherm hebben

Bij het versturen van een email naar een gebruiker kun je de editor breder trekken dan de middelste kolom. Als je hem daarna los laat dan kun je hem niet meer kleiner maker......maarrrrr dan moet je dat maar lekker niet doen.
Moet ik nog mee bezig.


Als ik naar al mijn alerts ga en ik ga naar een volgende pagina, dan zie ik alleen een leeg scherm
Dit kan ik niet reproduceren?
Zodra ik weer alerts heb, dan zal ik het ff checken
Ziet er allemaal netjes uit gozert.

Zie quote in blauw.
Ik zal morgen nog een rondje door de site doen morgen.
(01-12-2015, 23:23)yrew Wrote: Ik zal morgen nog een rondje door de site doen morgen.

Thanks voor de feedback!

Die link naar de bf4 server heeft inderdaad niet te maken met de update. Alleen het modal verhaal.

Die hele fullscreen edit optie is eigenlijk onzinnig imho. Puh2
Check, ik gebruik nooit full screen. Nergens. Ja misschien als ik een wiki aan het maken ben maar dan nog niet altijd.
Ik had net nog 0 alerts op de desktop en nu op mobiel zie ik er weer 17.  Dat ligt waarschijnlijk gewoon aan mij.
(01-12-2015, 23:53)yrew Wrote: Ik had net nog 0 alerts op de desktop en nu op mobiel zie ik er weer 17.

Dat krijg je met database imports enzo  Clown
Momenteel zie ik op de alerts pagina geen styling voor de delete button. Het navigeren naar volgende pagina's gaat nu bij mij gewoon goed. Ik zie geen lege pagina meer
(02-12-2015, 10:10)yrew Wrote: Momenteel zie ik op de alerts pagina geen styling voor de delete button. Het navigeren naar volgende pagina's gaat nu bij mij gewoon goed. Ik zie geen lege pagina meer

Zie het inderdaad. Kijk ik straks even naar.
Die even wiebelende mouseover boven een topic is wel apart... Wink 

Verder heb ik op de PC (27" monitor, 1440p) nergens last van en werkt het tot nu toe allemaal prima. Op de telefoon heb ik nog niet gekeken, ik blijf sowieso internetten op een telefoon nog altijd gepriegel vinden.
Maar zo te zien wel weer een leuke update Fonta!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top