Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BuG goes responsive
(02-12-2015, 14:06)bvk Wrote: Die even wiebelende mouseover boven een topic is wel apart... Wink 

Verder heb ik op de PC (27" monitor, 1440p) nergens last van en werkt het tot nu toe allemaal prima. Op de telefoon heb ik nog niet gekeken, ik blijf sowieso internetten op een telefoon nog altijd gepriegel vinden.
Maar zo te zien wel weer een leuke update Fonta!

Vond het wel een leuke tooltip style Puh2

Moet je toch maar eens op je mobiel gaan kijken.

Vandaag de pagina voor het aanmaken van een pm aangepakt. Dat ziet er nu ook gelikt uit. Biggrin

[Image: 6e0f3064c8.png][Image: ca612e6bef.png]

Verder had ik gisteren ook al even aangepast dat plaatjes op mobiel etc ook verkleind worden.
Ik heb er nog 3 gevonden. 

Wanneer je in een topic met veel pagina's op de "jump to" klikt dan opent het invoer schermpje op de verkeerde plek. 

De eerste keer dat ik op een editor klik niet direct zichtbaar dat deze actief is door een knipperende cursor. De cursor verschijnt pas op het moment dat je begint te typen. 

Wanneer je op de onderste post op edit klikt, dan valt de full-edit onder de zoekmachine
(02-12-2015, 19:25)yrew Wrote: Ik heb er nog 3 gevonden. 

Wanneer je in een topic met veel pagina's op de "jump to" klikt dan opent het invoer schermpje op de verkeerde plek. 
Ah, die was ik ook al tegengekomen, maar wist niet meer precies wat.

De eerste keer dat ik op een editor klik niet direct zichtbaar dat deze actief is door een knipperende cursor. De cursor verschijnt pas op het moment dat je begint te typen. 
Geen idee wat dat is en hoe dat op te lossen is. Als je links bovenin in de editor klikt heb je wel meteen de knipperende cursor.

Wanneer je op de onderste post op edit klikt, dan valt de full-edit onder de zoekmachine
Was ik ook achter gekomen, gelukkig kan je wel gewoon de knoppen gebruiken.
Oh ja, het meeste werkt ook gewoon. Het zijn echt maar kleine dingen die me normaal gesproken niet eens opvallen.
(02-12-2015, 21:15)yrew Wrote: Oh ja, het meeste werkt ook gewoon. Het zijn echt maar kleine dingen die me normaal gesproken niet eens opvallen.

Maar het moet wel gewoon goed zijn.
Heb een fixje gevonden voor de misplaatste dropdowns bij de pagination.
Doordat ik de door Bootstrap aangegeven volgorde gebruik: container -> row -> col, zit alles in een position: relative die op de col class zit.
En daar gaat de javascript de mist in.
Komt ook vaker voor:
http://community.mybb.com/thread-178100-...pid1198289
En de fix:
http://community.mybb.com/thread-160142.html

Nu alleen nog zorgen dat ze niet achter dingen verdwijnen.

Fixed. Kon in de javascript ook wat css meegeven in de popup die opent, en dus een zindex meegegeven.
Alleen snapt het nu nog niet dat het ook over de achtergrond heen kan. Huh
[Image: 941e395fdf.png]

Dus simpele fix: pagination aan de linkerkant.
[Image: ff9eecafe7.png]
En de thread rating aan de rechterkant. Clown

Met het toevoegen van die zindex is ook meteen het probleempje met de edit knop popup opgelost Biggrin
Aiiiight, cool. Goed gefixed.
@yrew thanks! Biggrin

Zonet de mention functionaliteit geïnstalleerd.
Je kan nu met @eneennaamerachter iemand "mentionen".
Diegene krijgt dan ook een alert, want het is met die plugin geïntegreerd.

Daarnaast gisteren ook een aantal sideboxes aangepakt.
O.a. de login en search box zijn nu netjes EN het vinkje voor "Remember Me" staat nu standaard aan.

[Image: 3b0b341156.png]
Goed bezig gozer. Al kan ik er niet echt over meepraten, want ik heb de site nog nooit mobiel gebruikt geloof ik.
Het is niet alleen de mobiele site die aangepast is.
(03-12-2015, 11:05)Bartbaric Wrote: Goed bezig gozer. Al kan ik er niet echt over meepraten, want ik heb de site nog nooit mobiel gebruikt geloof ik.
Thanks! Biggrin

(03-12-2015, 13:24)yrew Wrote: Het is niet alleen de mobiele site die aangepast is.
Klopt. Het is bijna een complete "overhaul".
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top