Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BuG goes goNUTS LanParty - 19 maart 2016
Ik ken niet heel veel mensen van go nuts, ik ben er maar 1 keer geweest. Ik weet wel dat er een paar van hun ook wel eens bij ons op de server zaten een tijdje geleden. Wat is Remy zijn nickname?
Oef, kom even niet op zijn naam.

Zijn er overigens naast Duckie, Anubis en Yrew nog andere gegadigden voor aankomende LAN?
Ik kan eventueel iemand oppikken in de omgeving van Rotterdam of tussen Rotterdam en Zeist in.

Ik blijf niet tot het einde denk ik. Er is savonds nog een feestje in Rotterdam waar ik heen wil.
Ik vertrek vanuit Dordt maar blijf wel tot het einde.
Natuurlijk is het voor mij ook geen probleem om iemand (met een korte omweg) op te pikken.

Deze keer hebben we trouwens een speciaal buffet heb ik begrepen.
En de flyer voor 19 maar is gereed.

[Image: ZI5XeTN.jpg]
Ik vind het allemaal wel weer mooi. Wie mee wil, die weet me te vinden.
Voor de volgende keren ga ik niet weer dezelfde effort erin steken als nu.
Erg jammer.
Het is inderdaad altijd jammer dat als je een leuk evenement denkt te organiseren er zo weinig belangstelling is. En weinig reacties, al dan niet positief terwijl het toch door 19 leden gelezen is.

Maar zal de hoofdreden niet gewoon het probleem van het computer transport zijn? Lang niet iedereen heeft een auto en met je complete pc in het OV stappen is meestal niet zo'n goed idee.... Wink

Aan je initiatief zal het niet liggen denk ik!
Ik heb het inderdaad gelezen. Ik was niet geinteresseerd omdat ik 2h enkele reis heb en mij dat te ver is voor een half dagje.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top